Αυξητικές τάσεις για το νέο Hyundai i10

Το μικρότερο μοντέλο των Κορεατών προετοιμάζει τη νέα γενιά του με φόντο τον ευρωπαϊκό Βορρά, αφήνοντας να διαφανούν ορισμένα από τα χαρακτηριστικά που θα συνοδεύσουν το νέο μοντέλο, το οποίο αναμένεται στις αρχές του 2020 με σημαντικές αλλαγές. Η σημαντικότερη αναμένεται να είναι η αισθητή αύξηση του μεταξονίου σε σχέση με την σημερινή εκδοχή του προς όφελος της ευρυχωρίας του εσωτερικού του. Παράλληλα, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η εναρμόνιση του εξοπλισμού με τις σύγχρονες απαιτήσεις συνδεσιμότητας και gadgets. Στο μέτωπο των κινητήρων, εκτός των δεδομένων βελτιώσεων για περισσότερη αποδοτικότητα αλλά και ισχύ στους κινητήρες 1,0 και 1,2 λίτρων με τους οποίους προσφέρεται, το i10 αναμένεται να υποδεχθεί στην γκάμα του και ένα νέο turbo τρικύλινδρου κινητήρα 1,0 λίτρου, η ισχύς του οποίου θα φθάνει έως τους 100 ίππους.

Audi Α1 Αllroad

H δεύτερη γενιά του supermini της Audi θα υποδεχθεί στις τάξεις της, για πρώτη φορά, μια εμπνευσμένη από τον κόσμο των crossover έκδοση με τα διακριτικά Allroad και ό,τι αυτά συνεπάγονται στο σύμπαν της Audi. Το αποκλειστικά πεντάθυρο πλέον Α1 Sportback θα επωφεληθεί από μια διαφορετικής γεωμετρίας ανάρτηση, η οποία θα αυξήσει και την απόσταση από το έδαφος, ενώ μια σειρά από σχεδιαστικές τροποποιήσεις θα φροντίσουν να προσδώσουν το στίγμα της περιπέτειας. Με δεδομένο επίσης ότι η γερμανική φίρμα έχει ήδη αφήσει να εννοηθεί ότι το S1 θα είναι τετρακίνητο, το σύστημα quattrο αναμένεται να δώσει το παρών και στο A1 Allroad. Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, κατά τη συνήθη τακτική της Audi, το A1 Allroad θα είναι διαθέσιμο με τις υψηλότερης ισχύος εκδοχές των κινητήρων βενζίνης, που φθάνουν έως τους 200 ίππους.

Ford Kuga

Η υπό εξέλιξη νέα γενιά του Kuga θα βασιστεί εν πολλοίς στα χαρακτηριστικά του πρόσφατου Focus, αξιοποιώντας την ίδια αρχιτεκτονική αλλά και προσαρμόζοντας την αισθητική στα ίδια πρότυπα με τη νέα πιο περιπετειώδη έκδοσή του, Active. Παράλληλα, αναμένεται να αυξήσει περαιτέρω τις διαστάσεις της εξασφαλίζοντας περισσότερους χώρους, ενώ σημαντική προδιαγράφεται και η ενίσχυση της εργονομίας του. Από το νέο Focus αναμένεται να προέλθει και η γκάμα κινητήρων ξεκινώντας από τον EcoBoost του 1,5 λίτρου στις υψηλότερες παραλλαγές ισχύος του ενώ την κορυφαία και τετρακίνητη έκδοση αναμένεται να εξακολουθήσει να εφοδιάζει δίλιτρος βενζινοκινητήρας. Την γκάμα θα συμπληρώσουν diesel 1,5 και 2,0 λίτρων, με τις δίλιτρες να συνδυάζονται στην πλειονότητά τους με τετρακίνηση.

BMW iX3

Υιοθετώντας μια απολύτως συμβατική σχεδίαση, η αμιγώς ηλεκτροκίνητη iX3, η οποία αναμένεται εντός της χρονιάς, απέχει από κάθε αισθητική εκζήτηση και σε αντίθεση με το παράδειγμα των i3 και i8 θα θεωρείται μέλος της γκάμας της Χ3. Με δεδομένη την αλλαγή πλεύσης που σηματοδοτεί σε σχέση με τη στρατηγική της BMW για την ηλεκτροκίνηση, η iX3 θα αξιοποιήσει τη νέα, πέμπτης γενιάς ηλεκτρική αρχιτεκτονική των Βαυαρών, η οποία εν προκειμένω αναμένεται να φιλοξενεί δύο ηλεκτροκινητήρες που θα εξασφαλίζουν ισχύ έως 540 ίππους και κίνηση στους τέσσερις τροχούς. Θα τροφοδοτούνται από συστοιχίες ιόντων λιθίου απόδοσης άνω των 70 kWh, με την υπόσχεση αυτονομίας 400 χλμ. Δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται επίσης η δυνατότητα φόρτισης σε υπερταχυφορτιστή, όπου για την αναπλήρωση του 80% της ενέργειας των μπαταριών θα απαιτείται περίπου μισή ώρα.