Σε ανοδική πορεία βρίσκεται η διείσδυση των Plug-in υβριδικών αυτοκινήτων στη γηραιά ήπειρο σύμφωνα με τα στοιχεία της ACEA (Ένωση Ευρωπαϊκών Αυτοκινητοβιομηχανιών). Μια εξέλιξη που μετριάζει τον προβληματισμό που έχει ανακύψει για την επιβράδυνση των πωλήσεων αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων τους τελευταίους μήνες.
Παρά τη συγκριτικά αυξημένη τιμή τους λόγω της συνύπαρξης δύο κινητήριων συνόλων (εσωτερικής καύσης και ηλεκτροκινητήρα), η συγκεκριμένη τεχνολογία υπηρετεί εξαιρετικά τον μεταβατικό ρόλο της, καθώς διαγράφει το άγχος για τη συνολική αυτονομία κίνησης ενός τέτοιου οχήματος εμφανίζοντας παράλληλα πολύ χαμηλές εκπομπές ρύπων και δυνατότητα κάλυψης ακόμη και 120 χλμ. (ανάλογα με το μοντέλο) με μία φόρτιση της μπαταρίας.
Αν και οι επικριτές της Plug-in υβριδικής τεχνολογίας τη χαρακτηρίζουν «διακοσμητική και παραπλανητική όταν ο χρήστης δεν φορτίζει με συνέπεια την μπαταρία ώστε να κινείται ηλεκτρικά με μηδενικούς ρύπους», κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει πως όταν η φόρτιση γίνεται τακτικά ο οδηγός αποκομίζει τα οικονομικά και άλλα πλεονεκτήματα που παρέχουν οι τεχνολογίες οι οποίες συνυπάρχουν στα οχήματα του είδους της.
Επίσης παρά το μεταβαλλόμενο ποσοστό πωλήσεων Plug-in υβριδικών αυτοκινήτων από μήνα σε μήνα, εξαιτίας και της διαθεσιμότητάς τους και των όποιων κινήτρων παρέχονται για την απόκτησή τους, οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες υπολογίζουν σημαντικά στην ύπαρξή τους. Χαρακτηριστικότερη όλων είναι η δήλωση του Σουηδού Ολα Καλένιους, επικεφαλής της Mercedes-Benz, ότι «τα Plug-in υβριδικά οχήματα θα παραμείνουν επίκαιρα για πολλά χρόνια».
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι premium μάρκες όπως οι Porsche, Mercedes και BMW ηγούνται της Plug-in υβριδικής τάσης στην Ευρώπη.