AVENGER και ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ 1.2

Η υποδοχή του κοινού αλλά και οι διαφορετικές ταχύτητες διείσδυσης της ηλεκτροκίνησης στις τοπικές αγορές «ανάγκασαν» την Jeep να ενδώσει στην ιδέα της κυκλοφορίας του Avenger και με θερμικό κινητήρα επιλέγοντας αρχικά τον turbo βενζινοκινητήρα των 1.199 κ.εκ. του ομίλου Stellantis με απόδοση 100 ίππους και 205 Nm ροπής. Διαθέσιμη αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων που μεταφέρει την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς και τιμή πώλησης 28.900 ευρώ, η συγκεκριμένη υλοποίηση εμφανίζει μέση κατανάλωση 5,6 λίτρα/100 χλμ., εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 125-127 γρ./χλμ. (οι οποίες καθορίζουν τα τέλη κυκλοφορίας στα 81 ευρώ) και επιταχύνεται από στάση (0-100 χλμ./ώρα) σε 10,6 δευτερόλεπτα αναπτύσσοντας μέγιστη ταχύτητα 184 χλμ./ώρα. Παρά τη δικίνητη υπόστασή του η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος στα 20 εκατοστά και οι γωνίες προσέγγισης (20°), ράμπας (20°) και διαφυγής (35°) ενισχύουν τη διάθεση περιπέτειας του Avenger ενώ και εδώ το σύστημα Selec-Terrain με τις ρυθμίσεις Eco, Normal, Sport, Sand, Mud και Snow βελτιστοποιεί την πρόσφυση στις διαφορετικές επιφάνειες. Παράλληλα η λειτουργία Hill Descent Control οριοθετεί αυτόματα την ταχύτητα του αυτοκινήτου σε απότομες κατηφόρες αποτελώντας πολύτιμο σύμμαχο για οδηγούς χωρίς ιδιαίτερη εμπειρία. Αυτό το Avenger με κινητήρα εσωτερικής καύσης υπερτερεί του αμιγώς ηλεκτρικού στον χώρο αποσκευών καθώς με 380 λίτρα προσφέρει 25 λίτρα περισσότερα, ωστόσο περιορίζει τις εξοπλιστικές επιλογές στο επίπεδο Altitude (με οθόνη 10,25 ιντσών, συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης και υπηρεσίες συνδεσιμότητας UConnect) την ώρα που το ηλεκτρικό Avenger διατίθεται στα εξοπλιστικά επίπεδα Longitude, Altitude και Summit.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.