Σε μια ετεροχρονισμένη εμφάνιση, καθώς η αποκάλυψη και οδήγηση του μοντέλου τον Ιούλιο προηγήθηκε της γερμανικής πρεμιέρας του στο Μόναχο, η Audi σύστησε στο κοινό τον ενδιάμεσο κρίκο της αλυσίδας των αμιγώς ηλεκτρικών e-tron, που τοποθετείται πάνω από το Q4 και κάτω από το Q8. Παρ’ όλα αυτά είναι το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στην αρχιτεκτονική Premium Platform Electric την οποία εξέλιξαν από κοινού Audi και Porsche. Για αυτό και η απόδοση των 375-510 ίππων στις διαφορετικές εκδόσεις του (με κορυφαία την SQ6) ή η αυτονομία των σχεδόν 600 χλμ. πέρασαν σε δεύτερη μοίρα καθώς στην IAA Mobility το ενδιαφέρον στράφηκε στον θάλαμο επιβατών με το επίπεδο δάπεδο, τα ανακυκλωμένα υλικά, τις τρεις οθόνες 11,9″, 14,5″ και 10,9 ιντσών για τον πίνακα οργάνων, το infotainment και τον συνοδηγό αντίστοιχα αλλά και το σύστημα head-up display επαυξημένης πραγματικότητας. Το νέο τεχνολογικό στοιχείο του μοντέλου είναι το Interaction Light (μια ενισχυμένη εκδοχή αυτό που έχουμε δει στο VW ID.3) καθώς μια δέσμη LED διατρέχει το εσωτερικό ενημερώνοντας οπτικά για τρεις διαφορετικές λειτουργίες: την κατάσταση του οχήματος, την ασφάλεια και τη διαδικασία φόρτισης. Στα ουσιαστικά τώρα ξεχωρίζει ο συνήθης χώρος αποσκευών (από 526 λίτρα) σε συνδυασμό με έναν πρόσθετο 64 λίτρων για τα καλώδια φόρτισης και μια μικρή αποσκευή.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω