Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της C-SUV στην ελληνική αγορά, τονίζοντας για ακόμη μία φορά το πόσο σημαντική είναι η Tonale, όχι μόνο ως ένα απόλυτα ολοκληρωμένο προϊόν, αλλά και ως το μοντέλο με το οποίο η μάρκα περνά στη νέα εποχή της αυτοκίνησης, διατηρώντας όμως ακέραιο το μοναδικό της DNA. Αλλωστε η επιλογή της ελληνικής λέξης «Metamorfosi» από την ιταλική μάρκα δίνει απόλυτα το στίγμα της αποστολής του νέου μοντέλου. Αυτό βέβαια δεν είναι και το μοναδικό στοιχείο που συνδέει την Tonale με την Ελλάδα, με τον κ. Αλέξανδρο Λιώκη να είναι ο Lead Exterior Designer του μοντέλου. Στο πλαίσιο της παρουσίασης του νέου μοντέλου στην Ελλάδα, ο ταλαντούχος σχεδιαστής μάς μίλησε για τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Tonale, αποκρυπτογραφώντας τα στοιχεία που συνθέτουν την αισθητική προσέγγιση του μοντέλου.

Εμφαση στις αναλογίες
και στην αρμονία

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω