Η ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι γεμάτη επαναστάσεις, με πολλές από αυτές να έχουν προκληθεί από τη Mercedes-Benz. Η κορυφαία σε πωλήσεις premium εταιρεία στην Ελλάδα και γενικώς στον πλανήτη έχει τον τρόπο να διαμορφώνει την ατζέντα της αυτοκίνησης, ανεξάρτητα από τον χρόνο που θα το επιλέξει, αποτελώντας διαχρονικά το μέτρο σύγκρισης για τους υπολοίπους. Οπως και αν το δει κανείς, ως χάρισμα ή ως κόλπο του μάρκετινγκ, η Mercedes καταφέρνει πάντα να κάνει τους άλλους να κοιτούν πώς λειτουργεί αυτή, ακόμη και όταν κάνει λάθη. Στην προκειμένη περίπτωση η νέα C-Class βρίσκεται στη σωστή πλευρά της ιστορίας, την οποία είθισται να γράφουν οι νικητές. Χαρακτηρίστηκε μικρή S-Class και είναι ακριβώς αυτό, καθώς εκδημοκρατίζει όλα τα στοιχεία της ναυαρχίδας της μάρκας, από το σύστημα τετραδιεύθυνσης έως το infotainment MBUX και από τον εξηλεκτρισμό των εκδόσεών της με ήπια υβριδική τεχνολογία έως τα προγράμματα οδήγησης που διαθέτει.

Αυτό που βρίσκουμε στη C-Class αλλά δεν υπάρχει στην S-Class είναι ο κινητήρας βενζίνης των 1.496 κ.εκ. απόδοσης 204 ίππων στη C 200 της δοκιμής μας (ή 170 ίππων στη μικρότερη C 180), μια επιλογή απόλυτα εναρμονισμένη με τις συνθήκες της εποχής, αφενός διότι συνδυάζεται πολύ αποδοτικά με το αυτόματο κιβώτιο εννέα ταχυτήτων 9G-Tronic, αφετέρου διότι επιδόσεις, μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και χαμηλές εκπομπές ρύπων δεν αποτελούν εδώ ασυμβίβαστες έννοιες.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω