Η στιγμή της αλήθειας για το μικρότερο SUV της τσεχικής αυτοκινητοβιομηχανίας πλησιάζει καθώς ακριβώς έναν χρόνο μετά τον Μάρτιο του 2018, όταν και πάλι στη Γενεύη παρουσιάστηκε το πρωτότυπο Vision X, η Skoda συμπληρώνει τη σειρά των μοντέλων της με το Kamiq, που φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί τα «αδελφά» VW T-Cross και Seat Arona αλλά και το Hyundai Kona, με το οποίο το συνδέουν τα διαιρούμενα μπροστινά φωτιστικά σώματα. Μια πρακτική που ακολουθεί και η Citroen, άρα μάλλον ατυχώς προβάλλεται από τους Τσέχους ως το σημείο που μπορεί να προσδώσει προσωπικότητα στο νέο τους μοντέλο. Αναμενόμενη είναι και η γενικότερη σχεδίαση του αυτοκινήτου που διαθέτει υπό κλίμακα κοινά αισθητικά στοιχεία με τα μεγαλύτερα Karoq και Kodiaq. Αντίθετα το Kamiq αναμένεται να αποδειχθεί ένα από τα πιο ευρύχωρα μοντέλα της κατηγορίας του καθώς αν και αξιοποιεί την αρχιτεκτονική των T-Cross και Arona έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο που φτάνει πλέον στα 2,651 μέτρα. Αναπόφευκτα λοιπόν το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στον θάλαμο επιβατών όπου κυριαρχεί το νέο ταμπλό μέσω του οποίου επιχειρείται μια πιο σύγχρονη προσέγγιση από τις ξεπερασμένες υλοποιήσεις του παρελθόντος. Η χρήση μιας νέας οθόνης αφής, η οποία μάλιστα δεν είναι ενσωματωμένη στην κεντρική επιφάνεια αλλά απλώς βρίσκεται επάνω της (όπως συνέβαινε παλαιότερα σε μοντέλα της Mercedes-Benz), επιτρέπει τη μείωση των συμβατικών διακοπτών υποδηλώνοντας ότι το Kamiq επιχειρεί να φανεί περισσότερο premium από τα μεγαλύτερα SUV της Skoda. Στις κορυφαίες εκδόσεις εξοπλισμού μάλιστα η τύπου tablet οθόνη θα φτάσει στις 9,3 ίντσες και θα συνδυάζεται με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10,25 ιντσών. Από πλευράς χρηστικότητας τώρα ο χώρος αποσκευών του Kamiq θα έχει αρχικό όγκο 400 λίτρων φθάνοντας ακόμη και στα 1.395 λίτρα, με τα πίσω καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα. Η εμπορική πορεία του Kamiq στην ευρωπαϊκή αγορά θα ξεκινήσει το δεύτερο εξάμηνο της εφετινής χρονιάς – στην Ελλάδα αναμένεται το τελευταίο τρίμηνο – με τρεις παραλλαγές ισχύος του τρικύλινδρου μοτέρ βενζίνης 1,0 λίτρου αλλά και τον μεγαλύτερου κυβισμού τετρακύλινδρο του 1,5 λίτρου, ενώ θα υπάρχει και η πετρελαιοκίνητη επιλογή των 1,6 λίτρων.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω