Η γαλλική φίρμα έχει μακρά παράδοση στις καινοτομίες, έχοντας στο πλούσιο «βιογραφικό» της πολλές από τις ευρεσιτεχνίες που σήμερα θεωρούμε δεδομένες. Ενδεικτικά θα αναφέρουμε ότι στη Renault ανήκει η ιδέα της πέμπτης πόρτας (1961), του κεντρικού κλειδώματος (1983) αλλά και της κάρτας-κλειδί (2000) που κατοχυρώθηκαν από τη γαλλική φίρμα στο σχετικά πρόσφατο παρελθόν αλλά και στο απώτερο μιας και της ανήκουν εξίσου τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας για το κιβώτιο απευθείας μετάδοσης της κίνησης (1899), την ηλεκτρική μίζα (1909) και το μηχανικό σύστημα διεύθυνσης με κρεμαγιέρα (1950).

Επιστρέφοντας στο σήμερα και στη νέα ηλεκτρική εποχή που ανατέλλει, το βάρος των συστάσεών της έχει αναλάβει το Megane E-Tech Electric, το οποίο δεν θα μπορούσε να αγνοήσει την παράδοση καινοτομίας με δεδομένες και τις νέες ηλεκτρικές περιστάσεις. Για την ακρίβεια, σύμφωνα με τα όσα έχει ανακοινώσει η Renault, για τη σχεδίαση του αυτοκινήτου όσο και των μερών του ηλεκτρικού συνόλου και της πλατφόρμας χρειάστηκε η εξέλιξη άνω των 300 ευρεσιτεχνιών. Αν και η μπαταρία με την οποία εφοδιάζεται το ηλεκτροκίνητο μοντέλο έχει μονοπωλήσει το ενδιαφέρον χάρη κυρίως στο compact μέγεθός της και το εξαιρετικά χαμηλό ύψος των 11,0 εκατοστών συμβάλλοντας σε μια αποδοτικότερη χωροταξικά διάταξη, περγαμηνές καινοτομίας διεκδικεί και το ηλεκτρικό μοτέρ.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω