Aναγεννησιακός άνθρωπος

Ο Albert Biermann εντάχθηκε στις τάξεις της Hyundai to 2015 αφού προηγουμένως υπήρξε ο επικεφαλής της BMW M. Η αποστολή που του ανατέθηκε θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως το όνειρο κάθε μηχανικού: να δημιουργήσει από λευκό χαρτί και να εξελίξει μια νέα φίρμα επιδόσεων χωρίς ιδιαίτερους περιορισμούς. Ο λόγος φυσικά για τη σχετικά νεοσύστατη φίρμα N με το μικρό παρελθόν και το «μεγάλο» μέλλον, όπως υπόσχεται ο ιθύνων νους που τη σχεδίασε

Πώς προέκυψε ο βελτιωτικός οίκος N και τι εκπροσωπεί;

«Αρχικά το N παρέπεμπε στη Namyang την κύρια πίστα δοκιμών της Hyundai στη Νότια Κορέα και ανέκαθεν εκπροσωπούσε τον κόσμο υψηλών επιδόσεων της κορεατικής φίρμας. Δεν είμαι σίγουρος ποιος είχε αρχικά τη συγκεκριμένη ιδέα καθώς τότε βρισκόμουν σε άλλη εταιρεία, αλλά για να είμαι απολύτως ειλικρινής, όταν πρωτοβρέθηκα στη Hyundai και μου ειπώθηκε ότι δουλειά μου θα ήταν η εξέλιξη της φίρμας N, σκέφτηκα ότι αυτή η παραπομπή στη Namyang δεν σήμαινε κάτι για κάποιον εκτός της Hyundai. Πολύ σύντομα λοιπόν, κατέληξα στο σκεπτικό να προσδώσω ένα διπλό νόημα στο N ώστε να συνδέεται με το κέντρο εξέλιξής μας στο Nurburgring. Ετσι, πλέον το N συνδέεται τόσο με τη Namyang όσο και με το Nurburgring. Ταυτόχρονα προσπάθησα να διασφαλίσω ότι τα προϊόντα N θα είναι εντελώς διαφορετικά από τις απλές, συμβατικές εκδόσεις των μοντέλων όπου βασίζονται. Και όπως αποδεικνύεται σήμερα, μερικά χρόνια αργότερα, οι προσπάθειες μου ευοδώθηκαν».

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.