Οι Βρετανοί προστίθενται στη μακρά λίστα των αυτοκινητοβιομηχανιών που αναθεωρούν τους στόχους τους σε σχέση με την αμιγή ηλεκτροκίνηση, ανακοινώνοντας ότι δεν προτίθενται να περάσουν σε προϊοντικά ηλεκτρικό «modus operandi» έως το 2028, όπως είχε αρχικά ειπωθεί. Αντ’ αυτού η Lotus ανακοίνωσε ότι «ανταποκρινόμενη στις μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς» σκοπεύει να λανσάρει ένα νέο plug-in υβριδικό σύνολο, το οποίο επιγράφει ως «Super Hybrid».
«Η τεχνολογία Hyper Hybrid θα εξασφαλίζει υψηλές επιδόσεις, υψηλή αποδοτικότητα αλλά και περισσότερη ευελιξία στους ιδιοκτήτες του καθώς η αυτονομία του θα ξεπεράσει τα 1.100 χλμ.» σημειώνει η Lotus στη σχετική ανακοίνωση, όπου συμπληρώνει επίσης ότι η μπαταρία του συνόλου θα προσφέρει εξαιρετικά υψηλές ταχύτητες φόρτισης χάρη στο κύκλωμα 900 Volt ενώ θα διαθέτει επίσης και ένα εξαιρετικά σοφιστικέ σύστημα ανάκτησης ενέργειας που θα διασφαλίζει τη μέγιστη δυνατή ανάκτηση και επαναφόρτιση εν κινήσει.
Προς το παρόν η Lotus δεν έχει μπει σε λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του plug-in υβριδικού συνόλου. Ούτε έχει διευκρινιστεί και το χρονοδιάγραμμα έλευσης της συγκεκριμένης τεχνολογίας. Αυτό που θα πρέπει ωστόσο να θεωρείται δεδομένο είναι ότι η νέα plug-in υβριδική τεχνολογία δεν θα αναλάβει να εφοδιάσει αποκλειστικά μελλοντικά μοντέλα της Lotus, αλλά θα τοποθετηθεί αναδρομικά και σε μοντέλα όπως η Eletre αλλά και η Emeya, διευρύνοντας κατά αυτόν τον τρόπο τις επιλογές τους.