Με την plug-in υβριδική τεχνολογία να είναι η ιδανική μεταβατική λύση προς την εμπέδωση της ηλεκτροκίνησης οι Γάλλοι απέκτησαν προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού τους εμφανίζοντας την έκδοση E-TECH Plug-in Hybrid στη νέα γενιά του Captur. Με κινητήρα βενζίνης και ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνδυαστικά 160 ίππους – τη μεγαλύτερη έως τώρα ισχύ στην γκάμα του μοντέλου – το Captur είναι το πρώτο B-SUV με αυτή την τεχνολογία, διαθέτοντας μπαταρία 9,8 kWh και ηλεκτρικό κύκλωμα 400V που του επιτρέπουν να διανύσει αθόρυβα, αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια και μηδενικές εκπομπές ρύπων έως και 50 χλμ. μεικτής διαδρομής με ταχύτητες έως 135 χλμ./ώρα και έως 65 χλμ. σε συνθήκες αστικού περιβάλλοντος σύμφωνα με το νέο πρότυπο WLTP. Η φόρτιση της μπαταρίας για την πλήρη ανάκτηση της ενέργειάς της διαρκεί σχεδόν τρεις ώρες στο οικιακό δίκτυο, με κόστος ρεύματος χαμηλότερο από 1 ευρώ.
Το πλεονέκτημα αυτού του Captur E-TECH σε σύγκριση με ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο είναι η δυνατότητα που δίνει στον οδηγό του να φτάσει οπουδήποτε βρίσκεται ο προορισμός του χωρίς το άγχος της επαναφόρτισης, καθώς πέρα από 50 ή τα 65 χλμ. της ηλεκτρικής αυτονομίας θα λειτουργήσει ο βενζινοκινητήρας. Χαρακτηριστικές της αποδοτικότητας του Captur E-TECH Plug-in είναι οι περιβαλλοντικές επιδόσεις του με κατανάλωση περίπου 1,5 λίτρο / 100 χλμ. και εκπομπές CO2 που δεν ξεπερνούν τα 32 γρ./χλμ., εξασφαλίζοντας μηδενικό φόρο εταιρικής χρήσης.
Αξιοποιώντας το σύστημα multi-SENSE ο οδηγός μπορεί ανάλογα με τις συνθήκες να επιλέξει ανάμεσα στις λειτουργίες Pure (η οποία ενεργοποιείται και απευθείας από τον φυσικό διακόπτη EV) για μετάβαση στην ηλεκτρική οδήγηση ή Sport για την ενεργοποίηση και των τριών κινητήρων χάρη στην αρχιτεκτονική της σειριακής και της παράλληλης λειτουργίας τους.
Η τρίτη διαθέσιμη λειτουργία είναι η E-Save, η οποία περιορίζει τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα για την εξοικονόμηση ενέργειας και τη χρήση της σε μεταγενέστερο χρόνο και σε περιβάλλον που είτε ο οδηγός επιθυμεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά είτε ενδεχομένως κάποια περιοριστικά μέτρα κυκλοφορίας το επιβάλλουν.
Σημειώστε εδώ ότι στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων υπάρχει και η λειτουργία B (Brake) για την εντονότερη ανάκτηση ενέργειας όταν ο οδηγός αφήνει το δεξί πεντάλ, ενώ η παρακολούθηση της εναλλαγής ροής της ενέργειας, του βαθμού της ανάκτησής της, του επιπέδου φόρτισης της μπαταρίας και του υπολειπόμενου χρόνου μέχρι την πλήρη φόρτιση είναι εφικτή μέσω της κεντρικά τοποθετημένης οθόνης των 9,3 ιντσών.