Η Ενωση Ασθενών Ελλάδας εγκαινιάζει μία τηλεφωνική γραμμή εξατομικευμένης πληροφόρησης και ενδυνάμωσης. Η υπηρεσία αφορά ζητήματα που σχετίζονται με την πρόσβαση των ασθενών σε υπηρεσίες υγείας και στο φάρμακο, καθώς και με τα δικαιώματά τους και τα ειδικά μέτρα που έχουν νομοθετηθεί εν μέσω της πανδημίας. Ορισμένα ενδεικτικά πεδία είναι τα ακόλουθα:
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.