Παραδοσιακά, η εταιρική στρατηγική, η βιωσιμότητα και η χρηματοδότηση ήταν ξεχωριστές λειτουργίες με μικρή επικάλυψη. Καθώς ο κόσμος μεταβαίνει σταδιακά σε μια οικονομία με λιγότερη εξάρτηση από τον άνθρακα και χωρίς αποκλεισμούς, οι πτυχές της βιωσιμότητας καθοδηγούν όλο και περισσότερο την εταιρική στρατηγική. Ταυτόχρονα, η βιωσιμότητα, τα περιβαλλοντικά και κοινωνικά κριτήρια καθώς και τα κριτήρια διακυβέρνησης (ESG) αποκτούν μεγαλύτερη σημασία για τους επενδυτές και άλλους φορείς, όπως ρυθμιστικές αρχές, οργανισμούς αξιολόγησης, εμπορικές τράπεζες, χρηματιστήρια.

Η ικανότητα των επιχειρήσεων να επιδεικνύουν εταιρική δέσμευση στη βιωσιμότητα είναι όλο και πιο κρίσιμη. Χρηματοοικονομικά προϊόντα, όπως «πράσινα» ομόλογα και δάνεια που συνδέονται με τη βιωσιμότητα αποτελούν ένα σημαντικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις προκειμένου να επικοινωνούν τόσο τη φιλοδοξία τους για αειφορία, όσο και τη δέσμευσή τους σε αυτόν τον στόχο.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω