Ηδύσκολη καθημερινότητα και παράλληλα η συχνή αναδρομή στο παρελθόν μάς εμποδίζει να διακρίνουμε το μέλλον μας.

Οι άνθρωποι της αγοράς εκ της φύσεως της εργασίας τους είναι πραγματιστές και έτσι διαρκώς προσπαθούν να αναγνώσουν τις συνθήκες που θα επικρατήσουν, ώστε να είναι έτοιμοι να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες του καταναλωτή κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω