Στροφή στα Social Media για αύξηση των πωλήσεων

Μερίδια από τις δαπάνες για αγορές προϊόντων και υπηρεσιών online που εκτοξεύτηκαν στη μετά COVID εποχή αγωνίζονται να πάρουν οι επιχειρήσεις

Ολοι οι Ελληνες ηλικίας 13-74 ετών είναι πλέον χρήστες Internet και περισσότεροι από 3 στους 4 πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές. Συγκρίνοντας την «προ και μετά COVID» εποχή παρατηρείται κυριολεκτικά εκτόξευση στα είδη που αγοράζονται online, στους διαφορετικούς τρόπους πληρωμής και σχεδόν διπλασιασμός της δαπάνης σε αγορές προϊόντων και υπηρεσιών online.

Σημαντική είναι πλέον η χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου και από τους «ώριμους ενηλίκους 55-64 ετών» καθώς οι δύο στους τρεις κάνουν ηλεκτρονικές αγορές, ενώ εννέα στους δέκα βρίσκονται ενεργά στα Social Media.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.