Υπάρχουν ερωτήματα που πιθανώς να χαρακτηρίζονται «ρητορικά» όχι γιατί διατηρούμε αυτή τη λατρεία ή υπερηφάνεια για το ένδοξο παρελθόν μας, αλλά γιατί η ίδια η ιστορία έρχεται και τα καθιστά ως τέτοια. Η διάρκεια ή το ενδεχόμενο τέλους της διαδικασίας της «μάθησης» είναι ένα τέτοιο ρητορικό ερώτημα. Πλήθος επιστημονικών μελετών και αποτελέσματα ερευνών έρχονται και επιβεβαιώνουν με τα ευρήματά τους ότι η διαδικασία της μάθησης δύναται να είναι διαρκής ή και χωρίς τέλος. Διαχρονικά αλλάζει μορφή, περιεχόμενο, διάρκεια και σκοπούς, όμως τα οφέλη της αρχικώς στην ανάπτυξη των εγκεφαλικών κυττάρων, αλλά και στη γνωστική αξία που προσθέτει στον εκπαιδευόμενο, είναι αδιαμφισβήτητα.
Σε περιόδους ύφεσης η αναγκαιότητα για ενίσχυση των γνώσεων κρίνεται απαραίτητη για τη διατήρηση αλλά και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των επαγγελματιών. Παράλληλα προκύπτει η ανάγκη ενεργοποίησης μηχανισμών επανατοποθέτησης στην αγορά και η μάθηση είναι το πρώτο βήμα. Στο πλαίσιο ικανοποίησης τέτοιων αναγκών μάθησης επαγγελματιών καθώς και άλλων ενδιαφερομένων το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ) αναπτύσσει και προσφέρει προγράμματα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.