Σε μια εποχή που η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και οι γεωπολιτικοί ανταγωνισμοί έχουν διαταράξει τις παγκόσμιες εφοδιαστικές αλυσίδες, τα μέταλλα και τα ορυκτά αναδεικνύονται σε πηγές ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Πολύ χαρακτηριστική περίπτωση αποτελεί ο χαλκός, τον οποίο ο Διεθνής Οργανισμός Ενέργειας χαρακτηρίζει ακρογωνιαίο λίθο της ηλεκτροκίνησης, προβλέποντας ότι η ζήτηση για το μέταλλο θα σημειώσει αύξηση τις επόμενες δύο δεκαετίες που θα ξεπεράσει το 40%.

Η εξέλιξη αυτή θα μπορούσε να αποτελέσει για την Ελλάδα, με το πλούσιο σε ορυκτούς πόρους υπέδαφός της, μια ιστορική ευκαιρία να αναπτύξει μια νέα πηγή ανάπτυξης με μακροπρόθεσμες προοπτικές και υψηλά πολλαπλασιαστικά οφέλη.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω