Είναι ικανοποίηση, αλλά και ένα είδος ανταμοιβής για τη διοίκηση μιας εταιρείας να βλέπει νέους ανθρώπους να μελετούν στο πανεπιστήμιο και να αναλύουν τη στρατηγική και το έργο της ως παράδειγμα καλής πρακτικής για τη δική τους επαγγελματική πορεία. Αυτό το αίσθημα ικανοποίησης, αλλά και αισιοδοξίας και πίστης στη νέα γενιά μοιραστήκαμε όλοι στη διοικητική ομάδα του Ομίλου ΟΤΕ κατά την πρόσφατη συνάντησή μας με φοιτητές Executive MBA του William & Mary (ΗΠΑ) και του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Εκεί είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε εκτενώς το πρόγραμμα μετασχηματισμού του ΟΤΕ την τελευταία δεκαετία της κρίσης, όπως αποτυπώθηκε σε case study της Harvard Business School.

Η στρατηγική
για τον μετασχηματισμό
του Ομίλου

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω