Ολοκληρωμένη ψηφιακή εξυπηρέτηση

Μέσω του eΕΥΔΑΠ, οι πελάτες της εταιρείας έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν πλήθος αιτημάτων από το σπίτι εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια, όπως ακριβώς θα συνέβαινε κατά την επιτόπια επίσκεψή τους

Κατά την περίοδο της κρίσης του κορωνοϊού, το νερό αποτελεί βασικό σύμμαχο για εμάς και την υγεία μας. Στην ΕΥΔΑΠ κύριο μέλημα είναι η αδιάλειπτη υδροδότηση, συλλογή και επεξεργασία λυμάτων αλλά και η άμεση και ταχύτατη επίλυση οποιουδήποτε έκτακτου ζητήματος προκύψει στο δίκτυό της. Κύριο μέλημα επίσης είναι η προστασία των πελατών  παράλληλα με τη διασφάλιση της ποιότητας εξυπηρέτησης.

Με βασικό στόχο της Εταιρείας να αποτελεί η συνεχώς αμεσότερη εξυπηρέτηση των πελατών της, συνέχισε να εμπλουτίζει τις ψηφιακές υπηρεσίες της. Σήμερα, μέσω του eΕΥΔΑΠ, του ηλεκτρονικού καταστήματος της ΕΥΔΑΠ, οι πελάτες της Εταιρείας έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν πλήθος αιτημάτων από το σπίτι εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια, όπως ακριβώς θα συνέβαινε κατά την επιτόπια επίσκεψή τους σε ένα από τα Περιφερειακά της Κέντρα.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.