Οι εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων διεθνώς χάνουν την ευκαιρία να ηγηθούν των προσπαθειών για ένα βιώσιμο μέλλον και να δημιουργήσουν μακροπρόθεσμη αξία, καθώς φαίνεται ότι δεν ενσωματώνουν στη στρατηγική τους τις ανάγκες των καταναλωτών, αλλά και τις απαιτήσεις των υπευθύνων χάραξης πολιτικής, σύμφωνα με νέα, παγκόσμια έρευνα του Economist Impact, με την υποστήριξη της ΕΥ.
Σύμφωνα με τη μελέτη – η οποία κατέγραψε τις απόψεις 400 ανώτερων στελεχών επιχειρήσεων καταναλωτικών προϊόντων και λιανικής πώλησης σε όλον τον κόσμο – οι συγκεκριμένοι οργανισμοί έχουν, σήμερα, μια σημαντική ευκαιρία να διαμορφώσουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών μέσω της μοναδικής σχέσης εμπιστοσύνης που έχουν μαζί τους.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος