Η βιώσιμη κατανάλωση είναι μία από τις προτεραιότητες της πολιτικής καταναλωτών της ΕΕ και στις 13 Νοεμβρίου 2020 η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε ένα έγγραφο στρατηγικής («Νέα ατζέντα καταναλωτών») που καθόρισε ένα πολυετές πλαίσιο για την ανάπτυξη της πολιτικής των καταναλωτών στην Ευρωπαϊκή Ενωση.

Οι βασικοί τομείς περιλαμβάνουν την «πράσινη μετάβαση», δηλαδή βήματα προς την αειφόρο παραγωγή και κατανάλωση και την προώθηση της ευαισθητοποίησης για φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα και υπηρεσίες και περαιτέρω εκπαίδευση των καταναλωτών σε αυτόν τον τομέα. Στόχος της είναι η ευαισθητοποίηση σχετικά με τη βιώσιμη κατανάλωση και πρακτικές που εστιάζουν στην παραγωγή και κατανάλωση πλαστικών, οι οποίες αποτελούν μείζον πρόβλημα στη ρύπανση του περιβάλλοντος, με βασικό ρόλο σε αυτό να διαδραματίζουν και οι επιχειρήσεις που έχουν αναλάβει να μειώσουν τη χρήση του.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω