Η πανδημία έχει επηρεάσει καταλυτικά την παγκόσμια οικονομία και το διεθνές εμπόριο, δημιουργώντας σημαντικές προκλήσεις για τους έλληνες εξαγωγείς.

Οι εξαγωγικές επιχειρήσεις καλούνται να ανταποκριθούν στη νέα πραγματικότητα όπου οι παραδοσιακές προωθητικές ενέργειες, όπως λ.χ. η συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις και οι επιχειρηματικές αποστολές, έχουν ακυρωθεί ή αναβληθεί. Τη θέση τους διεκδικούν ψηφιακά φόρα, διαδικτυακές πλατφόρμες Β2Β συναντήσεων, ψηφιακοί χώροι δικτύωσης και ανταλλαγής απόψεων, πωλήσεις μέσω μέσων κοινωνικής δικτύωσης κ.λπ.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω