Προϋποθέσεις για υψηλές οικονομικές επιδόσεις στο μέλλον δημιουργεί η ΜΕΓΑ έπειτα από ένα σερί υπεραπόδοσης στον κλάδο προϊόντων προσωπικής υγιεινής. Πρόκειται για μια αμιγώς ελληνική βιομηχανία η οποία διατηρεί και την έδρα, αλλά και την παραγωγική της μονάδα στη χώρα, ενώ κατάφερε στα χρόνια της κρίσης να κερδίσει ηγετική θέση, να προσφέρει απασχόληση και να αυξήσει θεαματικά τις πωλήσεις της.

Παράγοντας μια μεγάλη γκάμα ποιοτικών προϊόντων βρεφικής – παιδικής φροντίδας, γυναικείας υγιεινής, περιποίησης ενηλίκων και φροντίδας όλης της οικογένειας (με καταξιωμένες μάρκες όπως Babylino, EveryDay, Wet Hankies, Sani, Babycare, Pom Pon κ.ά.) η ελληνική βιομηχανία έχει θέσει τη δική της ξεχωριστή σφραγίδα στον κλάδο προσωπικής υγιεινής στην Ελλάδα.

Με κύκλο εργασιών που προσεγγίζει σήμερα τα 195 εκατ. ευρώ, ιδιόκτητες εγκαταστάσεις 63.000 τ.μ., συνεχείς επενδύσεις, νέες θέσεις εργασίας και ηγετική θέση στην αγορά, η εταιρεία αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες παραγωγικές μονάδες προϊόντων προσωπικής υγιεινής στην Ευρώπη. Τα τρέχοντα στοιχεία δείχνουν συνέχεια της αλματώδους ανάπτυξης, με τη ΜΕΓΑ να αποτελεί πλέον έναν από τους 10 μεγαλύτερους προμηθευτές του ελληνικού λιανεμπορίου.

«Επιμένει 100% ελληνικά»

Κόντρα στην αβεβαιότητα που χαρακτηρίζει το τρέχον επιχειρηματικό περιβάλλον, η ΜΕΓΑ επιλέγει να επενδύσει στον τόπο της. Με το βλέμμα στραμμένο στην επόμενη μέρα της Ελλάδας, πιστεύει βαθιά στις δυνατότητες της χώρας και στους ανθρώπους της διατηρώντας το τρίπτυχο: παραγωγή, έδρα και ιδιοκτησία στην Ελλάδα. Παράγει τα προϊόντα της εδώ και επενδύει στη χώρα στηρίζοντας έμπρακτα την ελληνική οικονομία τονίζοντας δύο βασικές παραμέτρους:

* Είναι η μοναδική ελληνική εταιρεία – παραγωγός ενός ολοκληρωμένου portfolio επώνυμων προϊόντων προσωπικής υγιεινής στην κατηγορία της, η οποία δεν παράγει προϊόντα της σε άλλες χώρες, παρότι αρκετές προσφέρουν το δέλεαρ χαμηλότερης φορολογίας και χαμηλότερου εργατικού κόστους.

* Αφουγκράζεται τις ανάγκες της κοινωνίας και στηρίζει έμπρακτα τη χώρα, δημιουργώντας διαρκώς νέες θέσεις εργασίας, επενδύοντας και εξάγοντας τα προϊόντα της. Ετσι ανάγει τη «Φροντίδα για την Ελλάδα» σε κορυφαία προτεραιότητά της.

Πιστεύοντας πως ο δρόμος για ανάπτυξη περνά μέσα από τις επενδύσεις, συνέχισε αδιάλειπτα το επενδυτικό της πλάνο, επενδύοντας πάνω από 68 εκατ. ευρώ το διάστημα 2000-2017 σε υπερσύγχρονο μηχανολογικό εξοπλισμό και εξελιγμένα συστήματα ποιοτικού ελέγχου, επιλέγοντας πάντα με βάση τα υψηλότερα διεθνή standards προϊοντικής ποιότητας και ασφάλειας. Οι ως άνω επενδύσεις συνετέλεσαν και στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Η ΜΕΓΑ αύξησε το προσωπικό της κατά 98% στο διάστημα 2010-2017, επιστρέφοντας την προτίμηση των καταναλωτών με επενδύσεις και ενίσχυση της απασχόλησης.

Επενδύσεις έφεραν το ρεκόρ ανάπτυξης

Οι επενδύσεις σε τεχνολογίες αιχμής, η καινοτομία, η άριστη ποιότητα, καθώς και η ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού αποτελούν κάποιες μόνο από τις στρατηγικές αποφάσεις που έφεραν τις υψηλές επιδόσεις και το 2018.

Είναι ενδεικτικό ότι το 2000 η εταιρεία εμφάνιζε τζίρο μόλις 22 εκατ. ευρώ, σήμερα έχει καταφέρει να αγγίξει τα 195 εκατ. ευρώ. Επίσης στο διάστημα 2010-2017 εμφάνισε αύξηση προσωπικού κατά 98% και εξαπλασιασμό εξαγωγών με παρουσία σε 4 ηπείρους.

Ως αποτέλεσμα, σήμερα η ΜΕΓΑ, εταιρεία με σχεδόν σαραντακονταετή παρουσία στην αγορά, κατέχει ηγετική θέση στην κατηγορία της, είναι η μεγαλύτερη ελληνική βιομηχανία προϊόντων ατομικής υγιεινής, διαθέτει μία από τις καλύτερες και πιο εξελιγμένες παραγωγικές μονάδες της Ευρώπης και στηρίζει σταθερά την ελληνική εθνική οικονομία με επενδύσεις και νέες θέσεις εργασίας.

Στρατηγική έμφαση στο R&D

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η ΜΕΓΑ επενδύει στρατηγικά στην έρευνα και ανάπτυξη μέσω ενός άρτια εξοπλισμένου τμήματος R&D. Τα στελέχη της εταιρείας επισημαίνουν ότι η ποιότητα και η ελληνική καινοτομία αποτελούν διαχρονικό ζητούμενο, καθώς στο DNA της ΜΕΓΑ δεσπόζουν η έμπνευση και η δημιουργία.

Αυτή είναι μια αξία στην οποία χτίζει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, καθώς τα προϊόντα της δεν προσφέρουν απλώς αποτελεσματική προστασία – χαρακτηριστικό που πρέπει να έχουν όλα τα προϊόντα της κατηγορίας προσωπικής φροντίδας, αλλά συνδυάζουν επιπλέον ιδιότητες.

Ενα παράδειγμα είναι το «Sensitive Concept»: η ξεχωριστή πρόταση της ΜΕΓΑ στην προσωπική υγιεινή, με στόχο να προσφέρει μια πλήρη σειρά προϊόντων εμπιστοσύνης που δεν καλύπτουν μόνο το βασικό προαπαιτούμενο (π.χ. απορροφητικότητα), αλλά παράλληλα προσφέρουν μέγιστη προστασία προς το δέρμα, μέσα από εξαιρετικά προσεκτική επιλογή φιλικών υλικών. Τα υλικά των προϊόντων πιστοποιούνται από σειρά κλινικών και εργαστηριακών ελέγχων σε δερματολογικά ινστιτούτα του εξωτερικού.

Σημειώνεται δε ότι τα προϊόντα EveryDay Sensitive και Babylino Sensitive είναι τα πρώτα στην Ευρώπη που έλαβαν την πιστοποίηση Oeko – Tex για απουσία πάνω από 200 βλαβερών ουσιών.

Εταιρική Υπευθυνότητα

Το «ηθικό επιχειρείν», το οποίο συνοδεύει το όνομα της MEΓA, περιλαμβάνει, εκτός των άλλων, τον συνδυασμό της υγιούς επιχειρηματικότητας και της κοινωνικής υπευθυνότητας. Ο «φάρος» σε  αυτή την πορεία είναι οι αξίες της εταιρείας που συνοψίζονται στον σεβασμό, στην ακεραιότητα και στην υπευθυνότητα που διέπουν όλες τις συνεργασίες της.

Η ΜΕΓΑ, με αίσθημα ευθύνης απέναντι στην κοινωνία, υλοποιεί ένα στοχευμένο πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας με συνέπεια και συστηματικότητα, βασισμένο σε τέσσερις πυλώνες: την αγορά, τους εργαζομένους, την κοινωνία και το περιβάλλον.

Η εταιρεία συμμετέχει μεταξύ άλλων ενεργά σε προσπάθειες που αποσκοπούν στην πρόληψη της υγείας και συμβάλλει ιδιαιτέρως στη στήριξη παιδιών που το έχουν ανάγκη, με δωρεές άνω του 1 εκατ. προϊόντων ετησίως σε ιδρύματα και φιλανθρωπικούς φορείς. Επιπλέον, στην «καρδιά» της στρατηγικής της για βιώσιμη ανάπτυξη βρίσκεται η δέσμευση να παράγει τα προϊόντα της με όσο το δυνατόν μικρότερη επίπτωση προς το περιβάλλον. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι βραβεύεται σταθερά κάθε χρόνο για τις δράσεις της, αποδεικνύοντας την κοινωνική της ευαισθησία.