Η χρήση του υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) ως ναυτιλιακού καυσίμου λειτουργεί ως επιταχυντής εξελίξεων στη ναυτιλία, σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο. Το νέο καύσιμο έχει ήδη εξαπλωθεί στις θαλάσσιες μεταφορές της Βόρειας Ευρώπης, της Δυτικής Μεσογείου, και πλέον η ίδια τάση καταγράφεται και στην Ανατολική Μεσόγειο, έχοντας ως «όχημα» τρεις διακριτούς όσο και αλληλένδετους άξονες:

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω