Παρά το γεγονός ότι η οικονομική κρίση περιόρισε σημαντικά τις κοινωνικές δράσεις των ελληνικών επιχειρήσεων, όλες αναγνωρίζουν την αξία της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) και την κατατάσσουν αρκετά ψηλά στη στρατηγική τους. Είναι χαρακτηριστικό ότι σχεδόν δύο στις τρεις επιχειρήσεις έχουν αυξήσει τις δαπάνες τους για δράσεις που αφορούν την ΕΚΕ την τελευταία διετία, καθώς θεωρούν ότι η προστασία της εταιρικής εικόνας τους αποτελεί το μεγαλύτερο όφελος από τις σχετικές δράσεις.

Πρωτοβουλίες

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω