Νέα εποχή, νέα δεδομένα, πολλαπλές προκλήσεις, νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες, μοντέλα εργασίας που αλλάζουν, δεξιότητες που ανανεώνονται. Μια παγκόσμια αγορά εργασίας που σχεδιάζεται από την αρχή και ένα διεθνές εμπορικό περιβάλλον που επαναπροσδιορίζεται. Οι σκέψεις εκφράστηκαν και οι προβληματισμοί αναλύθηκαν με λεπτομέρειες τα προηγούμενα τρία χρόνια (διαρκούσης της μεγάλης υγειονομικής κρίσης), ωστόσο σε επιχειρηματικό επίπεδο τα κομμάτια του «παζλ» δεν έχουν ακόμη τοποθετηθεί στις θέσεις τους: έχουμε συλλάβει την επανάσταση που γίνεται παγκοσμίως στην ολότητά της; Κινούμαστε στη σωστή κατεύθυνση; Κάνουμε τις σωστές ερωτήσεις; Και ποιο είναι το κατάλληλο μοντέλο για μια χώρα όπως η Ελλάδα, στην οποία η επίτευξη δημοσιονομικής και χρηματοοικονομικής σταθερότητας αποτελεί την κύρια προϋπόθεση για την είσοδό της στο ραντάρ του παγκόσμιου επενδυτικού στόλου;

Η χώρα μας βρίσκεται στη διασταύρωση τριών ηπείρων και μπορεί πλέον, περισσότερο από ποτέ, να διεκδικήσει τον ρόλο ενός περιφερειακού διεθνούς επιχειρηματικού παραγωγικού και εμπορικού κέντρου. Έτσι, έχει έρθει η ώρα για την ανάληψη διεθνών πρωτοβουλιών στους τομείς που αποτελούν τα «δυνατά χαρτιά» της. Γι’ αυτό και η χάραξη εθνικής στρατηγικής στα θέματα του «επιχειρείν», αποτελεί σήμερα υψηλή προτεραιότητα για όλους μας. Είναι γνωστό άλλωστε, ότι με την ισχυρή θέση της στον τομέα της ναυτιλίας και του τουρισμού, η Ελλάδα έχει σήμερα εμπορικό πλεόνασμα στις εξαγωγές υπηρεσιών.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω