Πώς ξεκίνησε το ταξίδι της ανάλυσης δεδομένων για την Παπαστράτος;
«Τα δεδομένα ήταν πάντα σημαντικά για τη στρατηγική της Παπαστράτος, ωστόσο ο ρόλος τους έγινε πραγματικά κομβικός με την έλευση του πρώτου προϊόντος θέρμανσης καπνού της εταιρείας, του IQOS, καθώς η εταιρεία πέρασε τότε από ένα παραδοσιακό οργανωτικό μοντέλο B2B σε ένα πελατοκεντρικό μοντέλο B2C, με σκοπό να εξυπηρετήσει τις καινούριες ανάγκες του καταναλωτή με τα καινοτόμα προϊόντα θέρμανσης καπνού. Η αλλαγή του μοντέλου μας σε B2C έφερε νέες προσθήκες στο οργανόγραμμα, με τις ομάδες Consumer Data Science και Consumer Journey να τοποθετούνται κάτω από την ίδια ομάδα Omni Channel Consumer Experience και να εντάσσονται στο τμήμα Στρατηγικής για τον Καταναλωτή. Με τον τρόπο αυτόν, η ανάλυση των δεδομένων, των προβλεπτικών μοντέλων και της έρευνας του καταναλωτή, βρέθηκαν στην καρδιά της στρατηγικής μας».
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.