Ο όρος ESG (Environment, Society, Governance), που άπτεται σε θέματα περιβάλλοντος, κοινωνίας και εταιρικής διακυβέρνησης, αποτελεί πλέον μία ταχύτατα αναπτυσσόμενη τάση και παγκόσμια προτεραιότητα. Μία τάση η οποία μετατρέπεται σε κύριο πυλώνα εταιρικής στρατηγικής επιχειρήσεων, με στόχο την υιοθέτηση νέων βελτιωμένων πρακτικών σε ζητήματα κοινωνικής φύσης. Μιας στρατηγικής που ενδέχεται να επηρεάσει το μέλλον του πλανήτη, των κατοίκων του, αλλά και την ικανότητα των εταιρειών να παράγουν αξία, μακροπρόθεσμα.

Δεν είναι τυχαία, άλλωστε, η μεταστροφή του ενδιαφέροντος των επενδυτών για πληροφορίες και ποσοτικά στοιχεία που παρουσιάζονται με διαφάνεια μέσω των δεικτών ESG, με στόχους, μεταξύ άλλων:

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω