H DEMO στη δύσκολη δεκαετία 2011-2019 βασισμένη στο τρίπτυχο επενδύσεις – εξωστρέφεια – παραγωγή κατάφερε και αντιστάθηκε στην κρίση, τετραπλασιάζοντας την παραγωγική της δυνατότητα και αυξάνοντας τον κύκλο εργασιών της κυρίως λόγω της εξαγωγικής της δυνατότητας.

Τα 2020 όμως μια νέα κρίση, και αυτή τη φορά παγκόσμια, η πανδημία της COVID, ήρθε να προστεθεί στο δύσκολο επενδυτικό τοπίο στον κλάδο. Η DEMO με τις ισχυρές παραγωγικές της δυνατότητες, πρωταγωνίστησε στην προσπάθεια αυτήν. Κάλυψε όχι μόνο τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς, αλλά και τις επείγουσες ανάγκες άλλων συστημάτων υγείας, όπως της Αγγλίας, της Γαλλίας, της Γερμανίας, ακόμη και της Βραζιλίας και της Βολιβίας.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω