Εδώ και περισσότερο από έναν χρόνο, η πανδημία COVID-19 αποτελεί δυνατό stress test για πολλές επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Ο ΟΠΑΠ, η κορυφαία εταιρεία τυχερών παιχνιδιών στην Ελλάδα, ήταν από τις εταιρείες που δοκιμάστηκαν από τα μέτρα για τον περιορισμό του κορωνοϊού, καθώς τα καταστήματα ΟΠΑΠ και PLAY κλήθηκαν να αναστείλουν τη λειτουργία τους για πολλούς μήνες, στο πλαίσιο των lockdown που επιβλήθηκαν.
Παρ’ όλα αυτά, η εταιρεία διατήρησε την επιχειρησιακή ετοιμότητά της σε υψηλά επίπεδα, προωθώντας σημαντικές πρωτοβουλίες και έργα, σε όλο το εύρος των δραστηριοτήτων της. Στη βάση αυτή, τα οικονομικά αποτελέσματα του 2020 και του πρώτου τριμήνου του 2021 επιβεβαίωσαν τις αντοχές του ΟΠΑΠ. Επιπλέον, η διοίκηση της εταιρείας παρουσίασε τη νέα επιχειρηματική στρατηγική Fast Forward, δίνοντας τον τόνο για τη μετά COVID εποχή και τη διασφάλιση της μακροπρόθεσμης επιτυχίας του ΟΠΑΠ.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.