Στο καίριας σημασίας σχέδιο Ελλάδα 2.0, στην Ελληνική Ενωση Επιχειρηματιών (Ε.ΕΝ.Ε.) απαντάμε με την Επιχειρηματικότητα 2.0. Ενα πλαίσιο κατευθύνσεων με πυξίδα τη βιωσιμότητα, την αειφορία, την ανταγωνιστικότητα, τις ποιοτικές επενδύσεις, τη μεγιστοποίηση της προστιθέμενης αξίας, την εξωστρέφεια, την καινοτομία, το «scale-up», καθώς και τον σύγχρονο αξιακό κώδικα και κουλτούρα που πρέπει να διέπει την ελληνική επιχειρηματικότητα. Μέσα από αυτό το πρίσμα θέλουμε να επαναπροσδιορίσουμε την έννοια της σύγχρονης επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα και από ποια στοιχεία, ηθικούς κανόνες, πρακτικές, άξονες και αξιακή πυξίδα θα διέπεται.
Η αλλαγής κουλτούρας, έχει γίνει από γενική κατεύθυνση, επιτακτική ανάγκη και αναπτυξιακή προτεραιότητα. Δεν γίνεται να συνεχίζουμε σε λογικές «small is beautiful», μικρών και μοναχικών επιχειρήσεων, χωρίς αναπτυξιακό όραμα, σωστό εσωτερικό και εξωτερικό έλεγχο και δικλείδες ασφαλείας και διαχείρισης ρίσκου στη βάση των διεθνών προτύπων και βέλτιστων πρακτικών. Ούτε γίνεται πλέον να χρίζουμε «επιχειρηματικά σχέδια» το οτιδήποτε απλώς για να απορροφήσουμε επιδοτήσεις. Επιδοτήσεις και κίνητρα πρέπει να δίδονται εφεξής μόνο στη βάση ανταγωνιστικών business plan, άρτιων και βιώσιμων επιχειρηματικών προτάσεων που χτίζουν κλίμακα, αυξάνουν τον πλούτο, δημιουργούν καλές θέσεις εργασίας και έχουν βιώσιμο ορίζοντα.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.