Η ΔΕΗ συνεχίζει να επενδύει στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της, προσφέροντας ένα ευρύτερο σύνολο λύσεων, τόσο σε φυσικό όσο και σε ψηφιακό επίπεδο, προκειμένου να μετατραπεί η ΔΕΗ στον καλύτερο προορισμό για υπηρεσίες που σχετίζονται με την ενέργεια. «Σε αυτή την κατεύθυνση, εξακολουθούμε να αναπτύσσουμε το δίκτυο καταστημάτων μας σε όλη τη χώρα, συνεχίζουμε να εισάγουμε περισσότερα εργαλεία για να βοηθήσουμε τους πελάτες μας στην εξόφληση των λογαριασμών τους, εξελίσσοντας όμως παράλληλα και τις ψηφιακές μας υπηρεσίες όπως είναι η νέα πλατφόρμα myDEI, η χρήση e-contract για νέες πωλήσεις, καθώς και το e-SelfMetering που γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλείς, γεγονός που πιστοποιεί ότι ο μετασχηματισμός της ΔΕΗ είναι πλέον σε μεγάλο βαθμό πραγματικότητα» ανέφερε ο κ. Στάσσης.
Επενδύσεις στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.