Με την προσαρμοστικότητα καλά ενσωματωμένη στην κουλτούρα της η Coca-Cola Τρία Εψιλον, με 52 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, επιθυμεί να δημιουργήσει έναν οργανισμό ανθεκτικό στον χρόνο με εργαλεία, κουλτούρα και δεξιότητες για το αύριο. Γι’ αυτό δίνει προτεραιότητα και αφιερώνει πόρους στις δυνατότητες και στις ευκαιρίες που την κάνουν «Ετοιμη για το Μέλλον». Στη νέα εποχή λοιπόν, η εταιρεία εξελίσσεται επιταχύνοντας την ανάπτυξη προσηλωμένη πάντα στις εξής αρχές:

Να είναι ο καλύτερος συνεργάτης για τους πελάτες της. Η νέα δομή πωλήσεων που παρουσίασε φέτος η εταιρεία, εστιασμένη στη νέα εποχή και στις νέες ανάγκες, περιλαμβάνοντας μια άρτια καταρτισμένη ομάδα HoReCa για άριστη ενεργοποίηση σε 35.000 σημεία σε όλη τη χώρα, η υποστήριξη των αναγκών των πελατών της μέσα από αναπτυσσόμενα κανάλια, όπως το e-commerce, αλλά και το συνολικό πλάνο ενεργειών στήριξης για το HoReCa από την αρχή της πανδημίας, αποτελούν χαρακτηριστικά παραδείγματα αυτής της νοοτροπίας.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω