Το efood δημιουργήθηκε το 2011 και διατηρεί μέχρι σήμερα την πρώτη θέση στις υπηρεσίες online delivery στην Ελλάδα, σε μερίδιο αγοράς, σε όγκο πωλήσεων καθώς και σε αριθμό συνεργαζόμενων καταστημάτων στην πλατφόρμα του.  

Τα κομβικά σημεία της ανάπτυξής του efood, έως σήμερα, δημιουργούν κάθε φορά νέα δεδομένα για την αγορά: αλλαγή του επαγγέλματος του διανομέα, διαμόρφωση του quick commerce κλάδου, τεχνολογική εξέλιξη της πλατφόρμας για την εμπειρία του χρήστη, μετατροπή του ίδιου του efood από startup σε οργανισμό με περισσότερους από 4.000 ανθρώπους στο δυναμικό του, ενσωμάτωση της κοινωνικής συνεισφοράς στη λειτουργία της πλατφόρμας του.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω