Ολοκληρωμένη ψηφιακή εξυπηρέτηση

Μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός της, η ΕΥΔΑΠ προσφέρει στους πάνω από 4 εκατ. πελάτες της τη δυνατότητα να πραγματοποιούν πλήθος αιτημάτων από το σπίτι τους, χωρίς κόπο, γρήγορα και με ασφάλεια

Η ΕΥΔΑΠ, ως η μεγαλύτερη εταιρεία στην Ελλάδα στον τομέα ύδρευσης και αποχέτευσης με πάνω από 4 εκατομμύρια πελάτες, προχωρεί σε διαρκείς επενδύσεις στην τεχνολογία και σε έργα βελτιστοποίησης των παρεχόμενων υπηρεσιών της.

Με βασικό στόχο της εταιρείας να αποτελεί η συνεχώς αμεσότερη εξυπηρέτηση των πελατών της, συνέχισε να εμπλουτίζει τις ψηφιακές υπηρεσίες της. Σήμερα, μέσω του eΕΥΔΑΠ, του ηλεκτρονικού καταστήματος της ΕΥΔΑΠ, οι πελάτες της εταιρείας έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν πλήθος αιτημάτων από το σπίτι εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια, όπως ακριβώς θα συνέβαινε κατά την επιτόπια επίσκεψή τους σε ένα από τα περιφερειακά της κέντρα.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.