Πάντα με το βλέμμα στραμμένο στην επόμενη μέρα του ελληνικού τουρισμού, οι εκπρόσωποι των ξενοδόχων επισημαίνουν  ότι πλέον κανένας δεν θυμάται τα νούμερα των αφίξεων αλλά και κανένας δεν θέτει στόχους αφίξεων. Ολοι στοχεύουν στα έσοδα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος.

Σε ό,τι αφορά την εφετινή αύξηση της κατά κεφαλήν τουριστικής δαπάνης (ξεπέρασε τα 630 ευρώ), αυτή αποδίδεται κυρίως σε τρεις παράγοντες:

l
Ταξίδεψαν άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας και υψηλής οικονομικής στάθμης.

l
Αυξήθηκε η μέση παραμονή γιατί μειώθηκαν τα ταξίδια μικρότερης διάρκειας (city break κ.λπ.) που ρίχνουν τη μέση δαπάνη προς τα κάτω.

l
Υπερίσχυσε το αεροπορικό ταξίδι έναντι του οδικού, που έχει υψηλότερη δαπάνη, σε σχέση με το οδικό.