Η πολυδιάστατη επίδραση του γεωπολιτικού σοκ της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία μπορεί να έχει «παγώσει» προσώρας ακόμη και τους πλέον έμπειρους και δοκιμασμένους στην κρίση επιχειρηματίες, ωστόσο η εν εξελίξει αναδιάταξη του χάρτη της αγοράς, αν και επιβραδύνει, δεν φαίνεται να σταματά.

Εχοντας εν πολλοίς ξεπεράσει τα δεινά της πανδημίας και παρά την αβεβαιότητα που επικρατεί, το εγχώριο επιχειρείν προσπαθεί να ανασυνταχθεί ελπίζοντας ότι το χειρότερο σενάριο δεν θα επιβεβαιωθεί. Αυτό θα συμβεί βέβαια στην περίπτωση που το τέλος του πολέμου είναι κοντά και οι επιπτώσεις του στο εμπόριο, στις ενεργειακές τιμές, στον πληθωρισμό, στον τουρισμό, στις άμεσες ξένες επενδύσεις, στο δημοσιονομικό κόστος και στην επενδυτική εμπιστοσύνη θα είναι οι λιγότερες δυνατές.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω