Γυρνώντας το ρολόι 150 χρόνια πίσω, η έκθεση «Ένα Ταξίδι στον Χρόνο: The Immersive Experience» αξιοποίησε την τεχνική του projection mapping σε πολλαπλές επιφάνειες, μεταμορφώνοντας το θρυλικό Grand Ballroom της Μεγάλης Βρεταννίας, σε ένα πολύχρωμο, πολυδιάστατο και εντυπωσιακό σκηνικό. Συνδυάζοντας εικόνες, ήχους και διηγήσεις, κατάφερε να ταξιδέψει τους επισκέπτες στην ιστορία της Μεγάλης Βρεταννίας.
Η συναρπαστική οπτικοακουστική έκθεση «Ένα Ταξίδι στον Χρόνο: The Immersive Experience», εγκαινίασε με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο τους Always Grand εορτασμούς για την 150η επέτειο αδιάλειπτης λειτουργίας του Ξενοδοχείου Μεγάλη Βρεταννία.
Στο πλαίσιο ειδικών προβολών που πραγματοποιήθηκαν για δύο ημέρες, πλήθος εκπροσώπων της επιχειρηματικής, πολιτικής, κοινωνικής και δημοσιογραφικής ζωής της χώρας, αλλά και επαγγελματίες του κλάδου της φιλοξενίας, είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν την ξεχωριστή διαδραστική εμπειρία, που αφηγήθηκε την ιστορία του εμβληματικού ξενοδοχείου.
Τα ξενοδοχεία Μεγάλη Βρεταννία και King George, είναι ιδιοκτησία της Εταιρείας Ελληνικών Ξενοδοχείων ΛΑΜΨΑ Α.Ε, του ομίλου Λασκαρίδη, ενώ την λειτουργική διεύθυνση τους έχει η Marriott International, Inc., η μεγαλύτερη εταιρεία ξενοδοχείων στον κόσμο.
Με αφετηρία το 1874, έτος ίδρυσης του ξενοδοχείου και μέσα από σπάνια ντοκουμέντα και ξεχωριστά πρωτοσέλιδα εποχής, η πρωτότυπη διαδραστική έκθεση ανέδειξε βήμα-βήμα την εντυπωσιακή πορεία της Μεγάλης Βρεταννίας μέχρι σήμερα, παράλληλα με κομβικές στιγμές της ιστορικής εξέλιξης της χώρας:
Από την πρωταγωνιστική θέση του ξενοδοχείου στην αναβίωση των Ολυμπιακών Αγώνων το 1896, τη δυναμική του συμβολή στην ανάπτυξη του κλάδου της φιλοξενίας στη χώρα, την κρίσιμη σχέση του με τα γεγονότα του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, τη συγκρότηση της Κυβέρνησης Εθνικής Ενότητας στον 5ο όροφο το 1974, τις περίφημες χοροεσπερίδες και πολλές άλλες στιγμές-ορόσημα για την πολιτική, κοινωνική και αστική ζωή της χώρας, η έκθεση «Ένα Ταξίδι στον Χρόνο: The Immersive Experience» αφηγήθηκε όλα εκείνα που καθιστούν τη Μεγάλη Βρεταννία, τη ναυαρχίδα της ελληνικής φιλοξενίας, αλλά και ένα σύμβολο της αστικής ζωής της χώρας.
Η έκθεση, πραγματοποιήθηκε από τις 11 έως και τις 18 Φεβρουαρίου, στο πλαίσιο των ετήσιων εορτασμών για τα 150 Χρόνια του ξενοδοχείου, με τίτλο «150 Χρόνια Μεγάλη Βρεταννία: Always Grand».
Το Design & Execution της έκθεσης ανέλαβε η YARD Athens, σε Concept & Curation της Όλγας Μαυροειδή. Τη στρατηγική Επικοινωνίας και Προβολής της έκθεσης έχει σχεδιάσει η V+O Communication.