Στην Ευρώπη ρίχνουμε αγάλματα αποικιοκρατών και ξορκίζουμε το ένοχο παρελθόν μας.
Η άνοδος της Ακροδεξιάς όχι μόνο μπορεί να φρενάρει συμφωνίες που οι προοδευτικοί θα ήθελαν να προωθήσουν στο εσωτερικό της Eνωσης, αλλά μπορεί ακόμη να θέσει σε κίνδυνο δικαιώματα πολιτών που ανήκουν στην LGBTQI+ κοινότητα.
Το πολιτικό πρόβλημα του Ισραήλ είναι στη ρίζα του στρατιωτικό πρόβλημα. Είναι πρόβλημα ανεπαρκούς στρατηγικής.
Ο υπουργός Άμυνας Νίκος Δένδιας ξεκαθαρίζει ότι η έγερση ζητημάτων κυριαρχίας από την Τουρκία υπονομεύει την προοπτική γενικότερης εξομάλυνσης των σχέσεών μας και τονίζει ότι το Ελληνικό Κέντρο Αμυντικής Καινοτομίας συνιστά «μεγάλη τομή και “game changer”» για τις Ένοπλες Δυνάμεις
Στην εκπληρωμένη ουτοπία, η ψήφος για την Ευρώπη μοιάζει τόσο στεγνά γραφειοκρατική όσο και η ίδια η Ευρώπη.
Αν όμως η Ευρώπη απουσιάζει από τη ζωή των ανθρώπων, αν δεν καταφέρνει να αντιμετωπίσει την ακρίβεια, τη μετανάστευση, την ανεργία ή να διαμορφώσει έστω μια κοινή στάση στο Μεσανατολικό, τότε τι ακριβώς μας ζητάει να εκλέξουμε;
Η ατζέντα του Διεθνούς Συνεδρίου που ξεκινά σήμερα στην Αθήνα παρουσία χριστιανών από όλον τον κόσμο και του πρώην υπουργού Εξωτερικών των Ηνωμένων Πολιτειών Μάικ Πομπέο
Από τα 11.500 είδη ζώων, φυτών και μυκήτων που αξιολογήθηκαν, το 21,5% απειλείται με εξαφάνιση
Ο αρχηγός των Ερυθρολεύκων, 19 χρόνια αφότου άνοιξε την πόρτα του Ρέντη, μιλάει για το όνειρο της κατάκτησης ενός ευρωπαϊκού Κυπέλλου.
Ο πορτογάλος μάγος της μπάλας υπόσχεται ότι ο ίδιος και οι συμπαίκτες του «θα τα δώσουν όλα» στο γήπεδο κόντρα στη Φιορεντίνα
Ο επιθετικός του Ολυμπιακού, Αγιούμπ Ελ Κααμπί, μιλάει για τη μεγάλη πορεία προς τον τελικό και τονίζει: «Από τη στιγμή που καταλάβαμε ότι μπορούμε τα πάντα, δεν υπήρχε περίπτωση να μην τα καταφέρουμε»
Ο Κριστιάν Καρεμπέ, στρατηγικός σύμβουλος και πρέσβης του Ολυμπιακού, αναφέρει για τον τελικό του Conference: «Η ομάδα είναι έτοιμη».
Η άφιξη του Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ, η μαγική κίνηση του Βαγγέλη Μαρινάκη, το θαύμα της Τοπόλα - Ο Ολυμπιακός πίστεψε πως όλα μπορεί να συμβούν και το απέδειξε.
Ξεπερνώντας τους φόβους μας και αγκαλιάζοντας τις εξελίξεις στην πυρηνική τεχνολογία των αντιδραστήρων της γενιάς IV και της σύντηξης, μπορούμε να ξεκλειδώσουμε ένα βιώσιμο ενεργειακό μέλλον
Η ικανότητα των ναυτιλιακών εταιρειών να αντιμετωπίσουν τη σημαντική μεταβλητότητα των ναυτιλιακών αγορών εξαρτάται κυρίως από το χρονοδιάγραμμα των επενδύσεών τους και την πολιτική ναυλώσεών τους
Η ναυτιλία, έναντι των άλλων κλάδων, έχει ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σ' αυτό το νέο πλαίσιο: είναι ο πρώτος πραγματικά παγκοσμιοποιημένος κλάδος από δεκαετίες.
Αυξάνονται τα τελευταία χρόνια οι νέοι που στρέφουν το βλέμμα τους στο βαθύ γαλάζιο των ωκεανών, αναζητώντας μια καριέρα στα ναυτιλιακά επαγγέλματα
Στα επόμενα 4-5 χρόνια θα επέλθουν τεράστιες αλλαγές, τόσες που δεν είδαμε τα τελευταία 50 χρόνια
Ενεργοποιούνται εκ νέου και σε μεγαλύτερο βαθμό οι ομάδες ένοπλων φρουρών για την προστασία της διεθνούς ναυτιλίας, καθώς τα συμφέροντα που διακυβεύονται στις θάλασσες του κόσμου είναι τεράστια
Η ναυτιλία αντιμετωπίζει σοβαρά ζητήματα όπως αυτό της απανθρακοποίησης, της επάνδρωσης των πλοίων, της υιοθέτησης της τεχνητής νοημοσύνης και των ποικίλων γεωπολιτικών αλλαγών
Χωρίς αμφιβολία, η ναυτιλία είναι ένας επιχειρηματικός τομέας για τον οποίο είμαστε υπερήφανοι, αντιπροσωπεύοντας ένα ανεκτίμητο κεφάλαιο για την Κύπρο με σημαντικά οικονομικά και πολιτικά οφέλη
Είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους και πιο ανθεκτικούς τομείς του τουρισμού καθώς κερδίζει έδαφος μεταξύ του πληθυσμού ως εναλλακτικός τρόπος διακοπών
Η συγχρηματοδότηση αποτελεί προϋπόθεση για τη διατήρηση της βιωσιμότητας και ανταγωνιστικότητας των ελληνικών εταιρειών εκτιμά ο ΣΕΕΝ
Τα ελληνικά κρουαζιερόπλοια αρχικά δραστηριοποιήθηκαν στην Ανατολική Μεσόγειο αλλά στη συνέχεια επέκτειναν τις κρουαζιέρες τους σχεδόν σε ολόκληρο τον πλανήτη
Παρά τον στρατηγικό ρόλο που διαδραματίζει η ναυτιλία μικρών αποστάσεων σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο όμως, ο κλάδος μας βρίσκεται καθημερινά αντιμέτωπος με πλήθος προβλημάτων
Είχαν «σηκώσει» το βάρος των μεταφορών των Συμμάχων στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο – Πώς «γεννήθηκαν» και πώς έφτασαν στη χώρα μας και χαρακτηρίστηκαν ως ο «θεμέλιος λίθος» της μεταπολεμικής ελληνικής ναυτιλίας
Η ναυτιλιακή βιομηχανία βελτιώνεται επί αιώνες ώστε να αποτελεί ένα θαυμάσιο παράδειγμα αποτελεσματικότητας.
Οι εκτιμήσεις της Bimco για τις επιπτώσεις της ανάπτυξης των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στη συγκεκριμένη αγορά.
Η μικρή αύξηση του στόλου σε συνδυασμό με την αύξηση των αποστάσεων πλεύσης λόγω της κατάστασης στον Κόλπο του Αντεν και στην Ερυθρά Θάλασσα καθώς και των συνεπειών των κυρώσεων σε βάρος της Ρωσίας δημιουργούν τις προϋποθέσεις για μεγαλύτερη ζήτηση
Aναμένεται να φτάσει σε περίπου 625-685 εκατομμύρια τόνους ετησίως το 2040 – Nέες επενδύσεις σε νεότευκτα πλοία που χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα
Οι επιθέσεις σε πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα ανάγκασαν σχεδόν όλα τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων να πλεύσουν γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας, προσθέτοντας 10% στις μέσες αποστάσεις πλεύσης και στη ζήτηση πλοίων.
Την προσφορά και τη ζήτηση συνεχίζουν να επηρεάζουν οι γεωπολιτικές διαταραχές στα εμπορικά πρότυπα και τα αυξανόμενα μέτρα για τη ρύθμιση των εκπομπών αερίων ρύπων, αναφέρει η Clarksons Research
Στην έρευνα «The Leading Maritime Cities Of The World 2O24» («LMC») των Menon Economics - DNV η Αθήνα βρίσκεται στην πρώτη πεντάδα των μεγά-λων ναυτιλιακών κέντρων, ωστόσο σε άλλους σημα-ντικούς για την παγκόσμια ναυτιλία δείκτες είναι πίσω.
Οι ναυτικοί δεν πρέπει ποτέ να είναι στόχοι ή παράπλευρες απώλειες και θα συνεχίσουμε να υπενθυμίζουμε στον κόσμο ότι χωρίς τους ναυτικούς, το 80% του παγκόσμιου εμπορίου θα τεθεί σε κίνδυνο.
Ο πρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Ναυτικής Τεχνολογίας, Νίκος Λιάπης, μιλάει για την ένταξη της ναυτιλίας στο Ευρωπαϊκό Σύστημα Εμπορίας Ρύπων
Στα 215,9 δισ. ευρώ ανήλθαν οι εισροές των θαλάσσιων μεταφορών στο ισοζύγιο της χώρας από την έναρξη της δημοσιονομικής κρίσης το 2010 μέχρι το 2023.
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι μια συνεχής διαδικασία. Απαιτεί καινοτομία, επενδύσεις και συνεχή ενημέρωση ως προς τις νέες τεχνολογίες και τάσεις.
Ο άγνωστος πόλεμος για την απαλλαγή της ναυτιλίας από τον άνθρακα και τα εναλλακτικά καύσιμα - Οι θέσεις της ΕΕ και της Κίνας και οι προτάσεις που υποστηρίζονται και από την Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών.
Η Ελλάδα μία φορά κάθε δύο χρόνια γίνεται κέντρο του κόσμου (της Ναυτιλίας) - Εφέτος θα φιλοξενηθούν περισσότεροι από 2.000 εκθέτες και περίπου 40.000 συμμετέχοντες.
Εχουμε μια ρεαλιστική και εφαρμόσιμη λύση, που υποστηρίζει μια δίκαιη και ισότιμη μετάβαση στο καθαρό μηδέν, η οποία είναι έτοιμη να εγκριθεί και να υιοθετηθεί με το απαραίτητο κανονιστικό πλαίσιο το επόμενο έτος, για να εφαρμοστεί παγκοσμίως το 2027.
Η ενίσχυση της ευαισθητοποίησης των ανθρώπων επί του πλοίου και επί της ξηράς σε θέματα ασφάλειας αποτελεί προτεραιότητα για τη μείωση και την εξάλειψη των κενών ασφαλείας.
Η ευρωπαία επίτροπος Μεταφορών, Αντίνα Βαλεάν, μιλάει για τους κινδύνους και τις ανησυχίες για την ασφάλεια των ναυτικών και των ναυτιλιακών διαδρομών και επισημαίνει την ανάγκη επενδύσεων σε υποδομές, καινοτομία και ανθρώπινο κεφάλαιο
Οι προσπάθειές μας έχουν αποδώσει καρπούς, με σημαντικά οφέλη για την τοπική οικονομία.
Οι νέες τεχνολογίες βρίσκονται πλέον στο επίκεντρο της ναυτιλίας και βοηθούν ουσιαστικά στη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων.
Εκσυγχρονίσαμε την αγορά εργασίας. Στηρίξαμε τις εξαγωγές μέσα από την άσκηση ενεργού οικονομικής διπλωματίας.
Κατέχει ηγετική θέση στο παγκόσμιο θαλάσσιο εμπόριο, αποτελεί βασικό πυλώνα μεταφοράς αγαθών σε όλο τον πλανήτη, ενώ βρίσκεται στην πρωτοπορία των επενδύσεων σε σύγχρονα «πράσινα» πλοία
Η ναυτιλία αναζητεί συνεχώς καινοτόμες προτάσεις για πιο σύγχρονα πλοία, επιδιώκει μονίμως οικονομίες κλίμακας, αναζητεί επιμόνως ασφαλείς λύσεις για τη μεταφορά ανθρώπων και προϊόντων, επιζητεί διακαώς επάρκεια προσφερόμενων καυσίμων.
Μια ομάδα που έχει κατακτήσει πρωτάθλημα Ευρώπης και αυτή τη χρονιά πήρε εισιτήριο για το Champions League αφού κατάφερε να είναι στην τετράδα της Premier League, του καλύτερου πρωταθλήματος στον κόσμο!
Η προσδοκία είναι ένα στήριγμα που ενίοτε το βάζεις μόνος σου, χωρίς την... άδεια του Θεού. Πείθεσαι πως σε κρατά ενεργό.
Ο προπονητής του Ολυμπιακού αναλύει την ποδοσφαιρική φιλοσοφία του, εξηγεί πώς προετοιμάζει την ομάδα για τον μεγάλο τελικό και τονίζει ότι «δεν υπάρχει παιχνίδι που το χάνεις πριν το παίξεις»