Λύσεις πάντα υπάρχουν, αρκεί να πιστέψουμε στον διάλογο με επιχειρήματα, να σεβαστούμε την αντίθετη άποψη και στο τέλος με σεβασμό στους νόμους και στο Σύνταγμα στην αρχή της πλειοψηφίας να πάρουμε αποφάσεις προς όφελος και των Δημόσιων Πανεπιστημίων αλλά και της Ελληνικής Κοινωνίας
Για πολλά χρόνια στη σφαίρα του δημόσιου διαλόγου, και μάλιστα ένα από τα κεντρικά ζητήματα αυτού του διαλόγου, είναι η σχέση μεταξύ Δευτεροβάθμιας και Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Ερωτήματα τα οποία πρέπει να απαντηθούν, όπως τι εξυπηρετεί και πού στοχεύει το κάθε επίπεδο εκπαίδευσης, χάνονται σε αλλεπάλληλες και μη ολοκληρωμένες μεταρρυθμίσεις, τα αποτελέσματα των οποίων δεν αξιολογήθηκαν […]