Η εμμονή στη λάθος εφαρμογή της αποθαρρύνει τη συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις, όπως προκύπτει από την εφετινή μείωση των υποψηφίων
Η θέσπιση της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής, έναν χρόνιο πριν, έγινε σε μια προσπάθεια να αποφευχθεί η είσοδος στην τριτοβάθμια εκπαίδευση υποψηφίων με πολύ χαμηλές επιδόσεις. Το γεγονός έτυχε μάλιστα μιας ευρύτερης κοινωνικής αποδοχής, καθώς οι πανελλαδικές εξετάσεις είχαν εξελιχθεί σε έναν διαγωνισμό χωρίς ουσιαστικά αποτυχόντες, με το 87,5% των μαθητών των Γενικών Λυκείων και το […]
Το διαχρονικό σύνθημα της περιώνυμης ελεύθερης και ακώλυτης πρόσβασης είναι μια αναντίρρητη πραγματικότητα στην αμιγώς πανεπιστημιακή πλέον τριτοβάθμια παιδεία μας. Σε δύο από τα τέσσερα επιστημονικά πεδία αρκούσε εφέτος η απλή συμμετοχή στις εξετάσεις και η συμπλήρωση όλων των τμημάτων του μηχανογραφικού για να φθάσει κανείς τα Προπύλαια. Οι χαμηλές βάσεις επομένως δεν προσφέρουν καμία […]