Αιχμές από τον Γιώργο Βέλτσο
Είχα την ευκαιρία την εβδομάδα που πέρασε να σχολιάσω στο tovima.gr το ρεπορτάζ του Βασίλη Λαμπρόπουλου παρομοιάζοντας ένα ένθετο στο κείμενό του «γράφημα» – της αμαρτωλής διαδρομής, του λογισμικού υποκλοπών Predator – με εκείνο το επιτραπέζιο παιχνίδι: το «Φιδάκι». Στο «γράφημά» του, σημειωτέον, δέσποζε το όνομα του Γρηγόρη Δημητριάδη – αλλά έως εκεί. Εδειξα λοιπόν σε λίγες γραμμές […]
Αιχμές από τον Γιώργο Βέλτσο.
Ενας «εαυτοσχεδιασμός» στη Συνάντηση για τον Β. Λεοντάρη* Απέφυγα την Εισήγηση διότι «το να φύγεις ισοδυναμεί με το να χαράξεις μια γραμμή φυγής». Το ποίημα είναι μια τέτοια χάραξη φυγής, το θεωρητικό κείμενο δεν είναι. Εάν «φεύγει» κανείς με ένα θεωρητικό κείμενο, δεν μετατοπίζεται αλλά βηματίζει επιτόπου. Σκέφτομαι τον Ιωσήφ Μπρόνσκι: «η σύνθεση στίχων είναι […]
Το ότι η Λυρική Σκηνή διευρύνει τις «ακροάσεις» για τον πρωταγωνιστικό ρόλο του έργου «Στρέλλα» σε διεθνές επίπεδο προκειμένου, όπως ανακοινώνει, να βρεθεί μια διεμφυλική γυναίκα ερμηνεύτρια για τις απαιτήσεις του έργου και το ότι ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού θεάτρου – στο σπίτι του κρεμασμένου – τεντώνει το σκοινί με την πρωτοβουλία Ημερίδας για το #metoo […]