Η εξυπηρέτηση και ακόμα περισσότερο η ικανοποίηση των πελατών φαντάζουν ως έννοιες ασύμβατες με την ουδέτερη έως αρνητική σκέψη που προκαλεί μια οικονομική οφειλή. Κι όμως, το γεγονός ότι ένας «καλοπροαίρετος» πελάτης βρίσκεται σε οικονομική αδυναμία σημαίνει ότι χρήζει πρόσθετου ειδικού χειρισμού, αντί στέρησης της ποιότητας εξυπηρέτησης, στις συναλλαγές του με την εκάστοτε εταιρεία ή […]
Επιπτώσεις της COVID-19 φαίνεται να αποτελούν τόσο οι αλλαγές στα κοινωνικά συμπεριφορικά πρότυπα, οι περιορισμοί στις μεταφορές, η επιβράδυνση του επιπέδου της εμπορικής δραστηριότητας, οι πιθανές διαταραχές στην αλυσίδα εφοδιασμού, όσο και οι υψηλοί βαθμοί μεταβλητότητας στις χρηματοοικονομικές αγορές[...] Γράφει ο Γιώργος Σωτηρόπουλος.
Επιπτώσεις της COVID-19 φαίνεται να αποτελούν τόσο οι αλλαγές στα κοινωνικά συμπεριφορικά πρότυπα, οι περιορισμοί στις μεταφορές, η επιβράδυνση του επιπέδου της εμπορικής δραστηριότητας, οι πιθανές διαταραχές στην αλυσίδα εφοδιασμού, όσο και οι υψηλοί βαθμοί μεταβλητότητας στις χρηματοοικονομικές αγορές, που στην περίπτωση της Ελλάδας πρόσθετο επιβαρυντικό στοιχείο αποτελεί το γεγονός ότι η ελληνική οικονομία βρισκόταν […]