Η γνωσιακή νευροεπιστήμονας, διδάκτορας του Πανεπιστημίου Μπάνγκορ, και ειδική στα θέματα Τεχνητής Νοημοσύνης μιλά στο Βήμα για τα επείγοντα ζητήματα που εγείρει η ανάπτυξη και η διάδοση των εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης.
Ο χαμός με το Zari συνεχίζεται και η Μαρίνα Σάττι, στο πλαίσιο της Press Day της ΕΡΤ, μίλησε στους δημοσιογράφους για όσα σχεδιάζει να κάνει στην σκηνή της Eurovision.
Ο Theodore μιλά στο Βήμα για τη νέα και πιο απενοχοποιημένη εποχή στον ήχο του, λίγο πριν ανέβει στη σκηνή του Gazarte για να παρουσιάσει φρέσκο υλικό.
Μέσα από το φακό του Μενέλαου Μυρίλλα, επίσημου φωτογράφου του Δημάρχου Αθηναίων, κάνουμε μια αναδρομή στις 100 πρώτες μέρες της θητείας του Χάρη Δούκα.
Η αφήγηση ιστοριών είναι μια πρακτική που έχει τις ρίζες της στις απαρχές του ανθρώπινου είδους. Μπορεί οι μεγάλες αφηγήσεις να έχουν τελειώσει στην εποχή μας, δεν θα πάψουμε όμως ποτέ να αναζητούμε τους μεγάλους αφηγητές.
Παρά τα επιμέρους καλά στοιχεία, το «Ζάρι» δεν λειτουργεί ως σύνολο.
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης, ένας διεθνούς εμβέλειας καλλιτέχνης, μιλά σε μια εκ βαθέων εξομολόγηση για όσα διαμόρφωσαν τον χαρακτήρα του, τον τρόπο που αντιλαμβάνεται τον πολιτισμό, αλλά και για τον αγαπημένο του Άρη.
Λίγο καιρό μετά την κυκλοφορία του «Phases» και λίγες μέρες πριν ανέβει στη σκηνή του Gazarte Ground Stage, η Νεφέλη Φασούλη μιλά στο Βήμα για την τρέχουσα φάση της, όπου καλείται να σταθεί καλλιτεχνικά στα δικά της πόδια.
Δώδεκα μήνες μετά έχουμε γίνει ελάχιστα πιο σοφοί για όσα συνέβησαν εκείνο το βράδυ, ενώ οι χειρισμοί Κυβέρνησης και Δικαιοσύνης μετατρέπουν μια εθνική τραγωδία σε υποσημείωση του δημόσιου διαλόγου.
Το πρώτο ραντεβού των φορέων της κεντροαριστεράς στο κεντρικό αθηναϊκό θέατρο είχε αμηχανία, εκπλήξεις αλλά και πετυχημένο φλερτ.
Αν και βιώνουν τη βουλιμία των μίντια να δημιουργούν και να αποδομούν «είδωλα», οι δύο καλλιτέχνες μοιράζονται στο ΒΗΜΑ τις απόψεις τους με τη συγκρότηση και την ειλικρίνεια των ανθρώπων που όταν έχουν κάτι να πουν το λένε μέσα από την τέχνη τους.
Φέτος ανεβάζει για πρώτη φορά έναν μαύρο μονόλογο, με ήρωα ένα 40άρη σε υπαρξιακή κρίση και γεμάτο από σπαρακτικό σαρκασμό.
Τι είπαν οι εκπρόσωποι της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας στη συνεδρίαση των επιτροπών για τον γάμο ομοφύλων – Οι παραλείψεις που επισήμαναν στο νομοσχέδιο και οι συνήθεις εξ ακροδεξιών κορόνες.
Οι μουσικοί που επέλεξε η Χάρις Αλεξίου για να διασκευάσουν τα κομμάτια της εξομολογούνται πώς έδωσαν νέα ζωή σε κλασικά τραγούδια της δισκογραφίας της.
Λίγο πριν το live της στο Death Disco, η τραγουδοποιός μοιράζεται την ιστορία πίσω από την πιο πρόσφατη κυκλοφορία της, το «Αυτό το beat δεν τελειώνει».
Ο ηθοποιός με τη διεθνή παρουσία στις θεατρικές σκηνές του κόσμου μιλά για το πώς μοιράζει πλέον τη ζωή του ανάμεσα σε Λονδίνο και Αθήνα, για το πώς είναι να σε αναγνωρίζουν «από τη φωνή σου», και για το πιο μακάβριο μήνυμα που του έχει ζητηθεί να ηχογραφήσει, αλλά εύχεται να μην το ακούσουμε ποτέ.
Λίγο πριν την πρεμιέρα μιας από τις πιο αναμενόμενες παραστάσεις της χρονιάς, η Έφη Μπίμρπα και ο Άρης Σερβετάλης εξιστορούν το νέο δραματουργικό τους ταξίδι στον πυρήνα της ανθρώπινης συνθήκης.
Ο δημοφιλής κομίστας και εικονογράφος μιλά στο Βήμα για τo πώς μετέφερε σε graphic novel το βιβλίο του Νίκου Καζαντζάκη στο οποίο εξιστορείται η ζωή ενός τραχύ και σύνθετου ήρωα.
Η καθηγήτρια Γλωσσολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων μιλά για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ανθρωπιστικές σπουδές σήμερα, αλλά και για την ακαδημαϊκή πρωτοβουλία του Διεθνούς Θερινού Πανεπιστημίου η οποία φέτος συμπληρώνει 10 χρόνια παρουσίας.
Όσο η Ιστορία θα παίρνει αποστάσεις για να κάνει την αποτίμηση της για το θάνατο του Σόιμπλε, οι 40άρηδες στην Ελλάδα γνωρίζουν ότι τα καλύτερα τους χρόνια χάθηκαν σε ένα καθοδικό σπιράλ οικονομικών δεικτών.