Το πρώτο ιδιωτικό τηλεοπτικό κανάλι της χώρας δε μεγάλωσε μόνο τη μικρή οθόνη αλλά και την αντίληψη, την αισθητική και τον ορίζοντα μιας γενιάς που γαλουχήθηκε και ενηλικιώθηκε μαζί του. Εκείνη των millennials.
Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης έζησε και µεγαλούργησε µε δωρικότητα, γενναιότητα και στιβαρότητα και χωρίς να απολέσει ποτέ το ειλικρινές ενδιαφέρον του για τον πλησίον. Οπως δηλαδή άρµοζε και ταίριαζε σε ένα γνήσιο τέκνο της Κρήτης.
Ο Αύγουστος Κορτώ μιλά στο ΒΗΜΑ με τον απροσποίητο και χαρισματικό τρόπο του με αφορμή την έκδοση του νέου του βιβλίου με τίτλο «Η καρδιά του πατέρα μου».
Υπάρχει κάτι που κάνει τον ιρλανδό ηθοποιό όχι μόνο περιζήτητο αλλά πραγματικά ακαταμάχητο. Είναι ο μοναδικός τρόπος του να διατηρεί αλώβητο το περιεχόμενο του αντιστάρ, ακόμα και τώρα που περιβάλλεται πια από το λαμπερό περιτύλιγμα του σταρ.
Όσα ζήσαμε και μάθαμε στην avant premiere του τρίτου κύκλου του «Maestro» του Χριστόφορου Παπακαλιάτη που κάνει πρεμιέρα στις 2 Δεκεμβρίου στο MEGA.
Οι καλλιτεχνικοί διευθυντές των μεγαλύτερων οίκων μόδας «κλέβουν» έμπνευση, ιδέες, ακόμα και στοιχεία και αξεσουάρ, από τη γυναικεία γκαρνταρόμπα, για να επαναπροσδιορίσουν τον ενδυματολογικό κώδικα των ανδρών και να δώσουν συμβολικό ράπισμα στα πατριαρχικά στερεότυπα και στην τοξική αρρενωπότητα.
Ο Κώστας Τουρνάς μιλά στο ΒΗΜΑ για την αέναη απόπειρά του να ζει στο εδώ και στο τώρα, το νόημα της μουσικής που αντιλήφθηκε για πρώτη φορά στα 5 του χρόνια και την απόφασή του να μην εγκλωβιστεί στην εικόνα, τη φήμη και την αναγνωρισιμότητα.
Λίγο πριν σταθεί για 21η χρονιά στη γραμμή εκκίνησης του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας ο Κωνσταντίνος Χουβαρδάς εξηγεί στο ΒΗΜΑ γιατί τα 42.195 μέτρα από το Μαραθώνα έως το Παναθηναϊκό Στάδιο είναι μια εμπειρία που όλοι οι δρομείς οφείλουν να ζήσουν.
Το Σαββατοκύριακο 73 χιλιάδες άνθρωποι από 152 χώρες θα σταθούν πίσω από τη γραμμή εκκίνησης των τριών αγώνων του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας - Τέσσερις δρομείς μιλούν για τη σχέση τους με το τρέξιμο μεγάλων αποστάσεων και όσα τους προσφέρει.
Μπορεί η σιωπή της Ιβάνκα Τραμπ ή το diversity της Έλα Έμχοφ να επηρεάσει το αποτέλεσμα των αμερικανικών εκλογών;
Η υπόθεση του διαβόητου κατά συρροή δολοφόνου Zodiac παραμένει έπειτα από έξι δεκαετίες άλυτη και γίνεται ξανά επίκαιρη χάρη σε ένα ντοκιμαντέρ που μόλις κυκλοφόρησε και αποκαλύπτει (;) την αληθινή ταυτότητά του
Ο Γιάννης Μπέζος μιλά στο ΒΗΜΑ για τα μαθήματα ζωής του έπειτα από τέσσερις πυκνές δεκαετίες στο θέατρο, την τηλεόραση και τη δημόσια ζωή λίγο πριν ενσαρκώσει τον Αρνόλφο από το «Σχολείο των Γυναικών» του Μολιέρου στο Εθνικό Θέατρο
Ο άνθρωπος που έπλασε το διάσημο αμερικάνικο brand, αλλά τελικά το οδήγησε στο #Cancel καλείται να λογοδοτήσει στην αμερικανική δικαιοσύνη την ώρα που οι καταγγελίες για σεξουαλική εκμετάλλευση από νεαρούς άνδρες καθημερινά δυναμώνουν και πολλαπλασιάζονται.
Ο άνθρωπος που αναμετριέται για περισσότερο από μια δεκαετία με τη γήρανση και επενδύει χρόνο και χρήμα στη μακροβιότητα μιλά στο ΒΗΜΑ για την έκβαση ενός αγώνα που μέχρι πρότινος έμοιαζε άνισος. Όχι πια.
Ο τέταρτος καλύτερα αμειβόμενος παίκτης του NBA για το 2024 είναι το ίδιο επιδέξιος, δαιμόνιος και διορατικός εντός μα και εκτός των γηπέδων. Πώς το πετυχαίνει;
Για ποιους λόγους η 12η Οκτωβρίου, που είναι η ημέρα απελευθέρωσης της Αθήνας από τους Ναζί, καταδικάστηκε στη λησμονιά και ζει στη σκιά της εθνικής επετείου της 28ης Οκτωβρίου – Ο ρόλος του εμφυλίου και της Αντίστασης.
Ο μόλις 17 ετών Στράτος Καμπισιούλης, που ασχολείται με το θέατρο σκιών από τα έξι του, εξηγεί γιατί ο μπερντές εξακολουθεί να μαγεύει τα παιδιά αλλά δυσκολεύεται να κερδίσει τους εφήβους.
Η δραστήρια και αγαπητή τραγουδοποιός μιλά στο ΒΗΜΑ για τη μουσική, την εικόνα της, την ζωή της μεταξύ Σπετσών και Λος Άντζελες και τη σημασία του να προσφέρεις - από το υστέρημα, μα κυρίως από το περίσσευμά σου.
Ο Μπράιαν Τζόνσον ή αλλιώς ο αμφιλεγόμενος Αμερικανός κήρυκας της μακροζωίας μόλις πραγματοποίησε έναν ακόμα – κατά την κρίση του- άθλο που θα τον φέρει εγγύτερα στην αιώνια ζωή.
Στις 200 σελίδες των απομνημονευμάτων της η σύζυγος του Ντόναλντ Τραμπ αποφασίζει να πει πολλά. Κυρίως όμως επιλέγει να μην πει ακόμα περισσότερα.