Οι φοιτητικές αξιολογήσεις συνδέονται σε βαθμό αμελητέο (της τάξεως του 1%) με το μαθησιακό αποτέλεσμα.
Οι αξιολογήσεις των πανεπιστημιακών μαθημάτων και των διδασκόντων από τους φοιτητές είναι μια πρακτική που υιοθετείται από τα περισσότερα πανεπιστήμια του κόσμου, συμπεριλαμβανομένων και των ελληνικών. Ενας μύθος που συνοδεύει αυτή την πρακτική είναι ότι οι φοιτητές μαθαίνουν καλύτερα από τους καθηγητές ή τις καθηγήτριες που αξιολογούνται θετικότερα. Ομως, η πραγματικότητα είναι ότι το μαθησιακό […]
Η μετάβαση από τις συνθήκες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης κατά την περίοδο της πρώτης έξαρσης της πανδημίας COVID-19 στις συνθήκες κανονικής λειτουργίας σχολείων και πανεπιστημίων παρουσιάζει ιδιαίτερες προκλήσεις. Κεντρικό μέλημα αποτελεί η συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, με ταυτόχρονη αποτελεσματική πρόληψη από τον κορωνοϊό. Η απάντηση σε αυτή την πρόκληση ενδεχομένως βρίσκεται στην εκπαίδευση σε εξωτερικούς χώρους. […]