Τα εφετινά αποτελέσματα των πανελλαδικών εξετάσεων ήταν διαφορετικά από αυτά των προηγούμενων ετών. Μια μορφή πολυπλοκότητας εισήλθε στη σκέψη κάθε οικογένειας που είχε ή θα έχει μπροστά της τον σκόπελο των πανελλαδικών εξετάσεων. Πολλοί φοιτητές, που σε προηγούμενες εισαγωγικές εξετάσεις θα πανηγύριζαν την επιτυχία τους στην ανώτατη εκπαίδευση, έζησαν εφέτος την αποτυχία. Η κυβέρνηση πειραματίστηκε […]
Από τη μαθητική μας ηλικία μαθαίνουμε ότι το μηδέν δεν έχει αξία ή ότι η τιμή ενός μετρήσιμου μεγέθους μπορεί να είναι μηδέν, δηλαδή τίποτα. Επίσης, ύστερα από αρκετά χρόνια με την εξοικείωσή μας με τα μαθηματικά διαπιστώνουμε ότι τα μαθηματικά λένε αλήθειες που βασίζονται σε αξιωματικές προτάσεις που έχουν γίνει εκ των προτέρων αποδεκτές, […]