Ο Γιώργος Παλούμπης μιλά στο Βήμα για το θέατρο στην εποχή των γρήγορων απαντήσεων, την νέα του παράσταση με τίτλο «ΑΡΑΦ», τη μακρά συνεργασία του με τον Γιάννη Τσίρο αλλά και την ωραιότερη παράσταση που είδε τελευταία που δεν ήταν άλλη από τους Σφήκες της Κιτσοπούλου.
Για δεύτερη χρονιά, το Solidarity Film Festival Killah P, που διοργανώνεται στην μνήμη του Παύλου Φύσσα, επιστρατεύει τον κινηματογράφο στην οικοδόμηση ενός κόσμου απαλλαγμένου από το δηλητήριο του φασισμού, του ρατσισμού και των κοινωνικών αποκλεισμών.
Η νέα ταινία του Martin Scorsese «Killers of the Flower Moon» αφηγείται μία από τις συγκλονιστικότερες ιστορίες εγκλήματος και μυστηρίου των ΗΠΑ.
Η τελευταία βρετανική εφηβική σειρά του Netflix, Everything Now, καταφέρνει να δώσει τη δικής της μοναδική εικόνα των παθών και των θριάμβων της εφηβικής ζωής, αλλά και να μιλήσει με ειλικρίνεια για τις διατροφικές διαταραχές.
Ο Walt Disney είχε πάντοτε μεγάλες βλέψεις και όνειρα. Καθ' όλη τη διάρκεια της ζωής του, έκανε τα όνειρά του πραγματικότητα πάση θυσία.
Σίγουρα, καμία ταινία δεν έσωσε τον κόσμο. Αυτό όμως που μπορεί να κάνει είναι να μας προσφέρει ένα σημείο πρόσβασης σε ένα απίστευτα πολύπλοκο ζήτημα όπως είναι η επί μακρόν διαμάχη ανάμεσα στο Ισραήλ και την Παλαιστίνη.
Το νέο ντοκιμαντέρ του Netflix με τίτλο «Beckham» χτίζει ένα επιδέξιο προφίλ του David Beckham και αποκαλύπτει μεν τα ιλιγγιώδη σκαμπανεβάσματα της πορείας του.
Η μόδα δείχνει να αγκαλιάζει την ψηφιακή εποχή με τρόπους που γεννούν ανησυχία.
Την ώρα που φθίνουν οι οπώρες, η σεζόν αποδεικνύεται πλούσια σε αξιόλογες πρώτες προβολές.
Σε μια έκρηξη ηθικού πανικού, ο κ. Ασκητής έγινε το απόλυτο φερέφωνο της ετεροκανονικής νόρμας.
Οι τέσσερις νέες μικρού μήκους ταινίες του Wes Anderson, που προβάλλονται στο Netflix, αναδεικνύουν την τόλμη και την εφευρετικότητά του, αποκαλύπτοντας τους λόγους για τους οποίους η οπτική του γλώσσα εξακολουθεί να είναι τόσο αποτελεσματική.
Σε μια απέλπιδα προσπάθεια να σώσουν οτιδήποτε αν σώζεται, οι γκουρού του franchise μαζεύτηκαν και συμφώνησαν ότι κάτι έπρεπε να γίνει για να εμφυσήσουν νέα πνοή στο ξεφτισμένο παλιό κατασκεύασμα.
Όσοι και όσες βρεθήκαμε από τις 21 μέχρι τις 24 Σεπτέμβρη στο 4ο KinoFest ζήσαμε τέσσερις μέρες γεμάτες με μερικές από τις καλύτερες ταινίες του σύγχρονου γερμανόφωνου κινηματογράφου σε έναν χώρο βγαλμένο, λες, από ταινία του Paolo Sorrentino.
Η τηλεοπτική σεζόν που μόλις ξεκίνησε έχει κάτι για όλους και, όπως όλα δείχνουν, τις οθόνες μας θα κατακλύσουν και αυτό το φθινόπωρο μπόλικες νέες και παλιές γνώριμες ξένες σειρές.
Η Χρυσιάννα Παπαδάκη και ο Στέργιος Ντινόπουλος, νικητές του Χρυσού Διόνυσου στη Δράμα, μιλούν στο Βήμα για όσα ενέπνευσαν την Αρκουδότρυπα, για τον θεσμό των φεστιβάλ και τις δυσκολίες του να γυρίζεις μία ταινία χωρίς πόρους.
Με αφορμή το 19ο reworks, το απόλυτο φεστιβάλ σύγχρονης ηλεκτρονικής μουσικής της Θεσσαλονίκης, το Βήμα συνομιλεί με τον καλλιτεχνικό του διευθυντή Αναστάσιο Διόλατζη για το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του.
Το 46o Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας εριξε αυλαία - Αναλυτικά τα βραβεία.
Λίγο πριν αρχίσουν οι προβολές της τέταρτης μέρας σχολιάζουμε τις ταινίες που έχουν κλέψει μέχρι στιγμής τις εντυπώσεις, μιας και φέτος υπάρχει η δυνατότητα προβολής τους εντελώς δωρεάν μέσα από την ψηφιακή πλατφόρμα του φεστιβάλ.
Σε συνεργασία με το ΕΑΠ, η Δράμα γίνεται τροφός νέων κινηματογραφιστών.
Αν τόσοι κινηματογραφιστές καταφέρνουν να γυρίζουν τόσο καλές μικρού μήκους ταινίες χωρίς ή με ελάχιστη χρηματοδότηση, φαντάζεστε τι θα έκαναν αν αυτό το ακμάζον μέσο που βρίθει ανείπωτων ιστοριών κατάφερνε να αποκτήσει σταθερό κοινό και πλατφόρμες για διανομή;