Από το κινηματογραφικό της ντεμπούτο στο «Δωμάτιο Πανικού» μέχρι σήμερα και την νέα της ταινία-ύμνο στον λεσβιακό έρωτα, η Κρίστεν Στιούαρτ έχει διανύσει μια τεράστια διαδρομή τόσο σε επαγγελματικό όσο και προσωπικό επίπεδο.
Η ηθοποιός Αλεξία Μπεζίκη μιλά στο Βήμα για την νέα της ταινία με τίτλο «Οι Κούκλες της Δρέσδης», τον γερμανικό εξπρεσιονισμό και τα αιτήματα του, όπως είναι το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης, που παραμένουν ακόμα επίκαιρα.
Πέντε χρόνια μετά το φινάλε-φιάσκο του «Game of Thrones», το δημιουργικό δίδυμο David Benioff και D.B. Weiss επιστρέφει, αυτή τη φορά στο Netflix, μεταφέροντας στην οθόνη την επικότερη τριλογία επιστημονικής φαντασίας των τελευταίων ετών.
Ο βραβευμένος Έλληνας φωτογράφος αφηγείται πώς η αγάπη του για τα μανιτάρια και την φωτογραφία τον έχουν ταξιδέψει ως τώρα στα πιο απίθανα μέρη, χαρίζοντας του μεγάλες στιγμές, όπως το διπλό εξώφυλλο Απριλίου του περιοδικού National Geographic.
Πολύ πριν το σκανδιναβικό στυλ γίνει της μόδας και – ακόμα πολύ πιο – πριν η Beyonce και ο JayZ στεφθούν το απόλυτο power couple του 21ου αιώνα, υπήρξαν οι Άαλτο: ένα φαινομενικά αταίριαστο ζευγάρι που πορεύτηκε αχώριστο προς ένα κοινό καινοτόμο αρχιτεκτονικό όραμα.
Η Μαρίλη Καρρά και ο Νίκος Χατζηλίας μας ξεναγούν στον κόσμο της αστικής μελισσοκομίας και μας προσφέρουν μια γεύση από το πρώτο βιώσιμο ελληνικό μέλι από τις γειτονιές της Αθήνας.
Παρά τις προθέσεις του, το «Supersex» δεν είναι ο δούρειος ίππος της βιομηχανίας του σεξ.
Πόσο μπορεί να μας κρατήσει μπροστά από τους δέκτες μια βραδιά χωρίς σασπένς, χωρίς αληθινό χιούμορ και μια κάποια επαφή με την πραγματικότητα;
Αν αναρωτιέσαι τι θα στριμάρεις κι αυτό το Σαββατοκύριακο, ιδού! Διαλέξαμε ό,τι καλύτερο παίζει αυτή τη στιγμή.
Τέσσερις γυναίκες σε τέσσερις διαφορετικές δεκαετίες εξηγούν πώς αντιδρούν απέναντι στην πίεση των κοινωνικών προσδοκιών που σερβίρεται ύπουλα και καθημερινά με τη μορφή «αθώων» ερωτήσεων.
Αφού σάρωσε όλους τους θεσμούς βραβείων φέτος, η πρωταγωνίστρια της ταινίας του Alexander Payne «Τα Παιδιά του Χειμώνα» ετοιμάζεται για την βραδιά των Όσκαρ και την κατάκτηση της κορυφαίας διάκρισης όλων.
Ο Μάνος Καρατζογιάννης, αυτός ο γνήσιος σύγχρονος θεατράνθρωπος, μιλά στο ΒΗΜΑ για την παράσταση «Το Τραγούδι της Φλέρυς», την οποία σκηνοθετεί, το θέατρο Σταθμός που τα τελευταία επτά χρόνια έχει γίνει δεύτερο σπίτι του και την έλλειψη ομοψυχίας που μας χαρακτηρίζει.
Θα βαρεθούμε και φέτος κ. Kimmel;
Στην μακρά ιστορία των βραβείων Όσκαρ, υπήρξαν κάποιες ταινίες που πήγαν στην τελετή με γεμάτο καλάθι και φύγαν με άδεια χέρια.
Η Λίλα Μπακλέση και η Άρτεμις Γρύμπλα μιλούν στο ΒΗΜΑ για την «Δάφνη», μια παράσταση για την bi ορατότητα, τις γυναίκες και τη σεξουαλικότητα τους που θεωρείται πάντα ταμπού.
Τέσσερις δεκαετίες μετά την πρώτη τηλεοπτική του μεταφορά, η νέα εκδοχή του «Shogun» θεωρείται ήδη μία από τις καλύτερες σειρές του ’24 και δεν χωρά εύκολα στην κατηγορία του ριμέικ.
Η νέα σειρά του Netflix, για την οποία μιλούν όλοι, δεν είναι απλώς άλλο ένα love story.
Πού μπορούν να βασιστούν σήμερα οι εργαζόμενοι νέοι γονείς σε μια χώρα σαν την Ελλάδα χωρίς αυτά τα χρήσιμα χέρια της ευρύτερης οικογένειας, όταν η άδεια μητρότητας τελειώνει και τα έξοδα αυξάνονται με εκθετικό βαθμό; Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να βρει κανείς νταντά;