Η εικονογραφία της Παρθένου εξελίχθηκε μέσα από εικόνες και σκηνές που παρουσίαζαν τις θρησκευτικές μορφές γενικά με την προοπτική απεικόνιση – με την οποία το θείο αποδιδόταν φυσιοκρατικά.
Ο οχετός των βιασμών, των γυναικοκτονιών, της οικογενειακής βίας, του αναθέματος της άμβλωσης είναι υπόγειος και αθέατος.
Δυστυχώς, οι επιγονικές χρήσεις του πνεύματος των Ιστορικών Πρωτοποριών έδωσαν άσχημη τροπή στις σχέσεις τέχνης και εξουσίας.
Οταν ο Ματίς δέχτηκε την ερώτηση «γιατί το χέρι της γυμνής κοπέλας στη ζωγραφιά είναι υπερβολικά μακρύ;», απάντησε «αυτό δεν είναι κοπέλα, είναι ζωγραφική».
Στον οικείο για την ίδια και τους φίλους της χώρο του ινστιτούτου σύγχρονης ελληνικής τέχνης (την ιστορική αίθουσα
Το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης τίμησε την Παρασκευή, 24 Νοεμβρίου, τον Διονύση Σαββόπουλο με τη μεγαλύτερη ακαδημαϊκή διάκριση στον χώρο του πνεύματος - τον τίτλο του επίτιμου διδάκτορα.
Συμπληρώνεται ένας χρόνος από την ημέρα που μας άφησες, αγαπημένε φίλε.
Μνήμη Δ.Ν. Μαρωνίτη
Εδώ και πολλά χρόνια, κοντεύουν οκτώ, παράγοντες του υπουργείου Εξωτερικών επιδιώκουν την αποδόμηση του Ελληνικού Ινστιτούτου Βενετίας